همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

با ۱۰ برند با ارزش دنیا آشنا شوید

هر کدام از برند های جهانی ارزشی دارند
 
ارزش Apple نیز به عنوان هشتمین برند برتر دنیا ۳۳٫۴۹۲$ میلیارد دلار برآورد شده است. اپل موفق شده در سال ۲۰۱۱ ارزش برند خود را از رتبه ۹ به رتبه ۸ ارتقا دهد.
.

اما می دانید هشت برند با ارزش قبل از اپل کدامند؟



همه ساله Best Global Brands 2011 نام پر ارزش ترین برند های دنیا را اعلام می کند.

بر طبق لیست منتشر شده از این منبع، اپل هشتمین رتبه در بین رقیبان را دارد.


در حالیکه ارزش برند اپل در حال حاضر حدودا ۳۳ میلیارد دلار است، برند های دیزنی و تویوتا با ارزش ۲۹ و ۲۷ میلیارد دلار بعد از اپل قرار دارند.

اما رتبه ۱ و با ارزش ترین برند دنیا کوکا کولا است که ۷۱ میلیارد دلار ارزش دارد. پس از کوکا کولا، برند IBM با ارزش ۶۹٫۹ میلیارد دلار در رتبه دوم، مایکروسافت با ارزش ۵۹ میلیارد دلار در رتبه سوم، گوگل با ۵۵ میلیون دلار در رتبه چهارم و اینتل با ۳۵ میلیون دلار در رتبه هفتم قرار دارد. جالب است بدانید برند سامسونگ رتبه ۱۷ جهان را به خود اختصاص داده و از بلک بری با رتبه ۵۶ و HTC با رتبه ۹۸ پیشی گرفته است.

هنوز زمان زیادی از شروع سال ۲۰۱۲ نگذشته ولی با وجود محصولات جذابی که Apple در راه دارد، احتمال می رود ارزش این برند، امسال بیشتر شود.



ارزش اپل برابر با مجموع مایکروسافت و گوگل






با قوت گرفتن خبر ارایه آی پد 3 طی چند هفته آینده، سهام اپل با رشد صعودی جدیدی مواجه شده و همین سبب شده تا ارزش این شرکت هم اکنون به ۴۵۹.۸ میلیارد دلار برسد. به همین خاطر نیویورک تایمز در بخش اقتصادی اش مقایسه جالبی انجام داده است: ارزش اپل هم اکنون از مجموع مایکروسافت و گوگل روی هم بیش تر است. اما این فقط یکی از مقایسه ها است.


بهتر است بقیه مقایسه های نیویورک تایمز را هم ببینید:


- با ارزش ۴۶۰ میلیارد دلار، اپل هم اکنون از مجموع گوگل، Goldman Sachs، جنرال موتور، فورد، استار باکس و هواپیما سازی بویینگ روی هم ارزش بیشتری دارد.

- اپل در حال حاضر تقریبا دو برابر مایکروسافت (که حدود ۲۵۸ میلیارد دلار ارزش دارد) می ارزد و آن را با گوگل ۱۹۸ میلیاردی هم مقایسه کنید.

- این شرکت همچنین تقریبا دو برابر جنرال الکتریک ۲۰۲ میلیاردی و IBM که ۲۲۴ میلیارد است و وال-مارت که ۲۱۲ میلیارد است ارزش دارد.

البته باید ببینیم این شرکت در سال های آینده چگونه عمل می کند. چرا که مایکروسافت و گوگل با سرعت زیادی در حال نزدیک شدن هستند. گوگل با اندروید و مایکروسافت با ویندوز 8 و ویندوز فون برنامه های زیادی برای تصاحب بازار دارند.




نظرات 2 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ http://hichiii.blogsky.com

وبلاگ جالب هستو من که خوشم اومد. به من هم سر بزن. خوشحال میشم.

فائزه. باید به این سوال صادقانه جوا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://dokhtarenamaree.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
می خوایم یه قرار بذاریم به مناسبت تولد ه ج بریم تحریریه اگر پایه ای شنبه ساعت 10 دم در ساختمان مجلات همشهری باش

در ضمن اگر دوستان همشهری جوانی دیگه ای هم داری خبرشون کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد