همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

خطر را جدی بگیریم

پست  مورد علاقه موتورهای جستجو: 

 روی لینک زیر کلیک کنید:  

 خطر را جدی بگیریم   

آموزش جنسی بی حیایی نیست  

 

 

شعر ...

 

می سوزم و می سازم و فریاد رسی نیست      

              با این همه اندوه دادرسی نیست 

شب آمد و شب آمدو ناله جانسوز 

  افسوس که می میرم و فریاد رسی نیست 

 

شب

استاد جلال الدین همایی

 

 استاد جلال الدین همایی  

 

 

جلال الدین همایی 

 

همایی علامه بود. 

از آخرین آدمهایی بود که همه چیز میدانست ; علوم عقلی و نقلی , نجوم و ریاضیات و منطق , حکمت و فلسفه , فقه و کلام و ادبیات فارسی و عرب ... 

خانواده جلال همهع علامه بودند او هم خیلی زود علم آموزی را شروع کرده بود . 30 ساله بود که معلم شد , اول در اصفهان و بعد هم در تهران . بعد که دانشگاه تهران تاسیس شد همایی دعوت شد برای درس دادن حقوق و ادبیات .حتی برای تدریس به بیروت و لاهور هم رفت. 

همایی همه عمرش را درس داد اما هیچوقت نپذیرفت که برای درس دادن باید مواجب بگیرد.  

 

ادامه مطلب ...

مجنون لیلی

 

 

مجنون هنگام راه رفتن کسی را به جز لیلی نمی دید . 

روزی شخصی در حال نماز خواندن در راهی بود و مجنون بدون اینکه متوجه شود از بین او و مهرش عبور کرد . مرد نمازش را قطع کرد و داد زد هی چرا بین من و خدایم فاصله انداختی !؟  

مجنون به خود آمد و گفت : من که عاشق لیلی هستم تو را ندیدم! تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه دیدی که من بین تو و خدایت فاصله انداختم .. 

 

لیلی و مجنون

تولد حضرت علی اکبر (ع)

 

تولد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان رو به همه هموطنان عزیز تبریک میگم. 

 

تولد حضرت علی اکبر

ستایش

برای شفای همه بیماران سرطانی دعا کنید .. به امید روزی که هیچ بیمار سرطانی روی تخت بیمارستانها نباشه ... 

واقعا سخته .. فشارهای زیادی رو یک خانواده باید تحمل کنه تا بالاخره نتیجه این همه سختی و دعا و رازونیاز رو بگیره ..خدا به روز هیچ کس و هیچ خانواده ای نیاره این بیماری رو. 

خدا رو شکر میکنم که جواب این همه دعاهای من و خانواده ام و دوستان خوبی چون شما را داده و ستایش کوچولو رو به بهبودی نزدیک کرده ... بچه ها از همه شما مچکرم که منو تو دعا کردن برای ستایش یاری کردین و ستایش رو با دعاهای خودتون ایمن ... ممنونم ازتون  

ستایش حالش بهتر شده و حالا کمی بهبود پیدا کرده که امیدوارم خداوند متعال بهبودی کامل رو براش به ارمغان بیاره ..شما هم دعای خیرتون پشت ستایش باشه . 

خدایا ازت مچکرم ... جواب این همه دل شکسته و غمین رو دادی ..خدایا نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم ولی دوستت دارم ..دوستت دارم به خاطر همه چیزهایی که به هم دادی من نفهمیدم . 

خدا ممنونم که ستایش رو بهمون برگردوندی .. خدایا فقط کمکش کن تا به بهبودی کامل برسه .. 

بچه ها ستایش روز دوشنبه از بیمارستان به خونه منتقل میشه . دکترش گفته که باید داروهایی رو که براش تجویز کرده رو تا 4 ,5 سال مصرف کنه و طی همین سالها باید ماهانه یکی دوبار برای آزمایش مغز استخوان به آزمایشگاه بره تا روند بهبودی کاملا تضمین بشه ... 

بچه ها ازتون میخوام که ستایش رو دعا کنید تا بهبودب کامل .. 

 

ستایش