همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

۲۰ نمونه لباس، کلاه و کفش برای طرفداران پرندگان خشمگین


flipping-the-bird

بازی پرندگان خشمگین امروزه به یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در سراسر جهان تبدیل شده است؛ به طوری عنوان پرطرفدارترین اپلیکیشن سال ۲۰۱۱ به آن تعلق گرفت  نسخه‌های جدیدی از این بازی هم به بازار عرضه خواهد شد.

اما انواع مختلفی از لباس، کلاه و کفش برای طرفداران این اپلیکیشن طراحی و تولید شده است که در این مطلب نمونه‌های برگزیده‌ای از آن‌ها را با هم می‌بینیم.





 

۲۰ نمونه لباس، کلاه و کفش برای طرفداران پرندگان خشمگین

 

۲۰ نمونه لباس، کلاه و کفش برای طرفداران پرندگان خشمگین

 

۲۰ نمونه لباس، کلاه و کفش برای طرفداران پرندگان خشمگین

 

۲۰ نمونه لباس، کلاه و کفش برای طرفداران پرندگان خشمگین

 

۲۰ نمونه لباس، کلاه و کفش برای طرفداران پرندگان خشمگین

 

۲۰ نمونه لباس، کلاه و کفش برای طرفداران پرندگان خشمگین

 

۲۰ نمونه لباس، کلاه و کفش برای طرفداران پرندگان خشمگین

 

۲۰ نمونه لباس، کلاه و کفش برای طرفداران پرندگان خشمگین

 

۲۰ نمونه لباس، کلاه و کفش برای طرفداران پرندگان خشمگین

 

۲۰ نمونه لباس، کلاه و کفش برای طرفداران پرندگان خشمگین

 

۲۰ نمونه لباس، کلاه و کفش برای طرفداران پرندگان خشمگین

 

۲۰ نمونه لباس، کلاه و کفش برای طرفداران پرندگان خشمگین



برای دیدن مدل‌های کلاه و کفش پرندگان خشمگین به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

زنـدگی و گـذر عمـر گرانـمایه


زنـــــــــــــــــدگی و گـــــــــــــــذر عمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر گرانـمایه




نمی دانم؛ این عمر تو دانی به چه سانی طی شد؟
پوچ و بس تند چنان باد دمان !
همه تقصیر من است ...
اینکه خود می دانم که نکردم فکری
که تامل ننمودم روزی
ساعتی یا آنکه چه سان می گذرد عمر گران



کودکی رفت به بازی
به فراغت به نشاط
فارغ از نیک وبد و مرگ و حیات
همه گفتند کنون تا بچه است بگذارید بخندد شادان
که پس از این دگرش فرصت خندیدن نیست !
بایدش نالیدن ...



من نپرسیدم هیچ که پس از این ز چه رو نتوان خندیدن
نتوان فارغ و دلرسته زغم همه شادی دیدن
هر زمان بال گشادن سر هر بام که شد خوابیدن
من نپرسیدم هیچ، هیچکس نیز هیچ نگفت




نوجوانی سپری گشت به بازی، به فراغت، به نشاط
فارغ از نیک و بد و مرگ و حیات
همه گفتند کنون جوان است هنوز
بگذارید جوانی بکند
بهره از عمر برد، کامرانی بکند
بگذارید که خوش باشد و مست
بعد از این باز مرا عمری هست؟



یک نفر بانگ برآورد که او اکنون باید فکر فردا بکند
دیگری آوا داد که چو فردا بشود فکر فردا بکند
سومی گفت همانگونه که دیروزش رفت، بگذرد امروزش همچنین فردایش



بعد از این باز نفهمیدم من، که به چه سان دی بگذشت
آنهمه قدرت و نیروی عظیم به چه ها مصرف گشت
نه تفکر نه تعمق و نه اندیشه دمی عمر بگذشت به بیحاصلی و دمی
چه توانی که ز کف دادم مفت
من نفهمیدم و کس نیز مرا هیچ نگفت




مدت عهد شباب می توانست مرا تا به خدا پیش برد
لیک بیهوده تلف گشت جوانی هیهات
آن کسانی که نمی دانستند جوانی یعنی چه راهنمایم بودند
که دائم فکر خوردن باشم
فکر گشتن باشم
فکر تامین معاش، فکر یک زندگی بی جنجال فکر همسر باشم
کس مرا هیچ نگفت زندگی خوردن نیست
زندگی ثروت نیست
زندگی داشتن همسر نیست
زندگی فکر خود بودن و غافل ز جهان نیست




حال فهمیدم هدف زیستن این است رفیق:
من شدم خلق که با عزمی جزم پای بند هواها گسلم
پای در راه حقایق بنهم
با دلی آسوده فارغ از شهوت و آز و حسد و کینه و بخل
مملو از عشق و جوانمردی و زهد در ره کشف حقایق کوشم
شربت جرات و امید و شهامت نوشم
زره جنگ برای بد و ناحق پوشم
شمع راه دیگران گردم و با شعله خویش
ره نمایم به همه گر چه سرا پا سوزم



من شدم خلق که مثمر باشم نه چنین زاید و بی جوش و خروش
عمر بر باد و به حسرت خاموش
ای صد افسوس که چون عمر گذشت معنی اش فهمیدم
که این سه روز از عمر به چه ترتیب گذشت:

کودکی بی حاصل
نوجوانی بــــــاطل
وقت پیری غــــافل

به عبارتی دیگر:

کودکی در غفــلت
نوجوانی شهـــوت
در کهولت حسرت


چگونه برای وبلاگ‌مان بک‌لینک‌هایی منطقی و مطابق با میل گوگل بساز



در آخرین بروز رسانی پنگوئن گوگل ، وبمسترهای بسیاری راه و روش اشتباهی که رفته بودند را یافتند و از این رو در وبلاگ‌هایشان دچار افت بازدید و کاهش رتبه شدند.

چند روز قبل ویدیویی را از Matt Cutts مشاهده می‌کردم که در آن توضیحاتی درباره‌ی چگونگی ساخت بک‌لینک‌های سالم (از نظر گوگل) داده بود. به صورتی که این نوع بک‌لینکها هیچ نوع آسیب و خسارتی را به رتبه وبلاگ شما در گوگل وارد نمی‌کند ، بلکه می‌تواند باعث افزایش رتبه وبلاگ شما در این موتور جستجو  نیز شود.
به این منظور ، چکیده‌ای از نکات مهم و کاربردی مطرح شده در این ویدیو را در ادامه‌ی این مطلب آورده‌ام که می‌توانید این نکات را مطالعه کرده و از آنها استفاده کنید.


۱ . نوشتن مطالب بحث انگیز


نوشتن مطالب بحث برانگیز یکی از راه‌هایی است که می‌تواند باعث جلب توجه بسیاری از مخاطبان به وبلاگ شما شود.
شما می‌توانید درباره‌ی خدمات نامناسب سرویس دهندگان اینترنتی بنویسید ، تجربه‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید ، بازی وبلاگی راه بیاندازید ، وبسایت‌ها ، شرکت‌ها ، افراد و شغل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و صدها روش دیگر …
مواردی که ذکر شد بعضی از راه‌ و روش‌هایی بود که وبلاگ‌ها و وبسایت‌های مشهور برای جلب توجه مخاطبان از آن بهره می‌برند.

نوشتن اینگونه مطالب علاوه بر اینکه می‌تواند باعث جلب توجه به وبلاگ‌تان شود ، بلکه می‌تواند وبلاگ‌تان را به عنوان یک وبلاگ انزجار آور معرفی کرده و برچسب دار کند. باید به این نکته هم توجه داشته باشید بین نوشتن مطالب بحث برانگیز و مطالبی که باعث گسترش نفرت‌ها می‌شود تنها یک موی نازک قرار دارد. (تعادل را رعایت کنید ! )
پس اگر توانایی این را دارید تا مطالبی بحث برانگیز و چالشی بنویسید ، حتما نوشتن را آغاز کنید و مطمئن باشید کسانی که مطالب‌تان را می‌خوانند ، آن را با دوستان و مخاطبان وبلاگ‌شان نیز به اشتراک خواهند گذاشت.


۲ . فعالیت در انجمن‌ها و سایت‌های پرسش و پاسخ


وبسایت‌های بسیاری هستند که می‌توانید با عضویت در آنها به سوالات و مشکلات دیگر کاربران پاسخ داده و باعث رفع مشکلات آنها شوید. مطمئن باشید ، برخی از این کاربران به خاطر تشکر از شما هم که شده باشد ، لینک وبلاگ‌تان را در وبلاگ یا وبسایت‌شان قرار می‌دهند.


 ۳ . پژوهش کنید


مطالبی ارسال کنید که نتیجه‌ی تحقیقات و پژوهش‌های شما باشد. در این مطالب آمار و ارقام بدست آمده از پژوهش خود را منتشر کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه و آنالیز کنید.
برای نوشتن چنین مطالبی باید به تلاش و پشتکار خود بیافزایید. ولی در عوض ، نتیجه بدست آمده از این پژوهش‌ها ، می‌تواند برای شما و وبلاگ‌تان بسیار مفید باشد.

معمولا این گونه مطالب برای مخاطبان بسیار جذاب است. به همین دلیل ممکن است لینک مطلب شما را لینک‌دونی وبلاگ‌شان قرار دهند.


۴ . خبرنامه‌ها


برای وبلاگ‌تان خبرنامه‌ی ایمیلی ایجاد کنید و از دوستان و خواننده‌های وبلاگ‌تان بخواهید تا در آن عضو شوند.
توسط این خبرنامه برای افرادی که به عضویت آن در آمده‌اند ، آخرین مطالب وبلاگ‌تان را ارسال کنید. توسط این روش ، خواهید توانست برای وبلاگ‌تان لینک‌های ورودی بسیاری بسازید.

می‌توانید برای ایجاد خبرنامه ایمیلی و ارسال خودکار مطالب به ایمیل مشترک‌ها ، از سرویس فیدبرنر استفاده کنید. برای عضویت در فیدبرنر تنها کافیست یک اکانت گوگل داشته باشید.


۵ . شبکه‌های اجتماعی


شبکه‌های اجتماعی ( مانند تویتر ، فیسبوک ، گوگل پلاس و … ) مکان مناسبی هستند برای معرفی شما و وبلاگ‌تان ! در این وبسایت‌ها ثبت‌نام کرده ، مطالب‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید درباره‌ی مطلبی که منتشر کرده‌اید ، اظهار نظر کنند.


۶ . انتشار لیستی از بهترین مطالب دیگر وبسایت‌ها


مطمئناً تاکنون با مطالبی ، همچون : ۱۰۰ پوسته حرفه‌ای وردپرس ، والپیپرهای زیبا از ستارگان فوتبال جهان ، بیش از ۲۵ آموزش حرفه‌ای فتوشاپ و … برخورد کرده‌اید. در این مطالب ، نویسنده سعی می‌کند لیستی از بهترین منابع را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد.
وقتی یک بازدیدکننده لیستی متنوع و کامل از چیزهایی که به دنبال آن بوده است ، پیدا می‌کند. سعی می‌کند آن را با دیگر دوستان خود نیز به اشتراک بگذارد. این به اشتراک گذاری می‌تواند از طریق انتشار لینک مطلب شما در شبکه‌های اجتماعی و یا وبلاگ شخصی خود فرد بازدیدکننده باشد.


۷ . برای وبسایت‌تان یک وبلاگ بسازید !


اگر یک وبسایت دارید ، در کنار آن یک وبلاگ نیز ایجاد کنید. این وبلاگ می‌تواند یک زیر دامنه از دامنه‌ی اصلی وبسایت‌تان باشد. داشتن وبلاگ و نوشتن در آن ، علاوه بر اینکه می‌تواند به معرفی وبسایت و خدمات‌تان کمک بیشتری کند ، می‌تواند باعث رونق کسب و کار شما نیز شود.

اگر سایت شرکتی دارید ، رعات نکات زیر برای نوشتن در وبلاگ ، می‌تواند در رشد وبلاگ ، وبسایت و حتی کسب و کار شما مفید باشد :

  • اخبار شرکت‌تان را در وبلاگ منتشر کنید.
  • درباره‌ی خدمات و مزایای شرکت‌تان بنویسید.
  • محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید.
  • محصولات خود را با محصولات دیگر شرکت‌ها مقایسه کرده و یا نقد کنید.
  • آموزش‌ها و مقالاتی مرتبط با زمینه‌ی فعالیت‌تان در وبلاگ شرکت منتشر کنید.
  • و …

با ایجاد وبلاگ ، نوشتن در آن و معرفی آن به . با ثبت وبلاگ در این وبسایت ها ، می‌توانید بازدیدکننده‌های هدفمندی را به وبسایت و وبلاگ خود ارجاء دهید. ( که این می‌تواند برای کسب‌و‌کار شما بسیار مفید باشد ! )


۸ . ارائه‌ی محصولات و خدمات رایگان


اگر توانایی این را دارید تا خدماتی را به صورت رایگان برای بازدیدکننده‌هایتان فراهم کنید ، بهتر است هر چه زودتر کارتان را شروع کنید.
به طور مثال اگر وبسایت‌تان درباره‌ی مسائل مربوط به طراحی وب است ، می‌توانید پوسته‌هایی را به صورت رایگان طراحی یا ترجمه کرده و منتشر کنید.


منبع