همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

مگسی را گشتم




مگسی را کشتم
نه به این جرم که حیوان پلیدیست، بد، است

و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است

طفل معصوم به دور سر من می چرخید

به خیالش قندم

یا که چون اغذیه ی مشهورش، تا به آن حد، گَندَم

ای دو صد نور به قبرش بارد

مگس خوبی بود

من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد

مگسی را کشتم

مرحوم حسین پناهی

نظرات 3 + ارسال نظر
ونوس دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

یادش گرامی باد مرد بزرگی بود

سلام
خدایش بیامرزد

رها سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام آقای علی
...من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد
مگسی را کشتم....
قشنگ بود

سلام
من خودم خیلی لذت بردم از خوندن این شعر .. خیلی تحسین برانگیزه ..
خدا رحمت کنه پناهی رو

سعیده چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

واااااااای!
شعرای حسین پناهی همشون قشنگن!
یه جور بیان یه چیز ساده منتها با کلمه ی دیگن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد