همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

مرگ



اگر مرا دوست نداشته‌باشی
دراز می‌کشم و می‌میرم
مرگ،
نه سفری بی‌بازگشت است
و نه ناگهان محو شدن
......مرگ،
دوست نداشتن توست
درست
آن موقع که باید دوست بداری




نظرات 8 + ارسال نظر
طاهره سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام
حال شما؟

ما آسایش را در وجود کسی که دوستش داریم میابیم و در وجودمان جایی برای آسایش آنهایی که دوستمان دارند فراهم می کنیم...

سلام
به به خوبین شما .... چه عجب .. ازین ورا ؟ خوشحال شدم دیدم کامنتتون رو
من خوبم شکر . شما چطورین؟

خیلی خوبه ... امیدوارم که همیشه آسایش داشته باشین و این اسایش و ارامش رو به وجود دیگران هم انتقال بدین ...

ونوس سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ

درود بر همشهری عزیز خودم
چیزی شده؟؟؟ .....
یه موقع دراز نکشی ها من دوست دارم آره باور کن اگر دارز بکشی خودم میام میکشمت نبینم از این شعر های غم ناک بنویسی ها
مواظب خودت باش

درود بر شما همشهری خوب
ملالی نیست جز دوری دوستان که انگار یه بوهایی بردن و همگی ریختن سرم ... چیزی نیست .. یعنی نمیتونه باشه .. یعنی نمیگذارم باشه یعنی شما دوستان مگه میگذارین ادم چیزیش هم بشه

حالا بیا درستش کن .. ما دراز بکشیم یا نکشیم مخلص شما و دوستان عزیز هستیم .. همینجوریش رو به موتیم دیگه شما خنجرمون نزن .. اونم دراز کش .. آخه نامردیه

چشم دیگه سعی می کنم ننویسم .. اما مگه میشه !
چشم ... شما هم همینطور

راز چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://manoshab.blogsky.com/

______________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯.
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯.
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
_¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯.
&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯.
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯.
____________&&&
_____________&&&

مررررررررررررررررررررسی

مریم چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://golhayebabone.blogsky.com/

سلام خوبی؟
شرمنده دیر میام امتحاناس برام خیلی دعا کن
پیشاپیشم روز مرد وولادت مولا علی رو تبریک میگم

سلام
خوبم شما چطوری؟

میدونم .. حتما دوست خوبم . دعای ما همیشه همراهتونه .. مواظب باشین گمش نکنین

ممنون .. منم این روز تبریک میگم ..

سعیده چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

داشتم آهنگ همدم معینو گوش می کردم که این اومد.....

چی اومد .. این پستم ؟!!!

خب چه حالی بهت دست داد ؟ چی شد ...
خب بگووو دیگه

ونوس چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ

درود بر علی جان خودم
میگم علی روزت مبارک ها نگی بهت تبریک نگفتم
راستی بلند شدی یا نه

درود بر همشهری خوب خودم

ممنون ... تو همیشه به یادم بودی .. مرسی

نه هنوز منتظرم بیای بالا سرم اونموقع موچت رو بگیرم

ارام پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ http://ghasam.blogsky.com

سلام خوبی؟
عیدت مبارک .
خوبه که آدم بیخیال باشه و بی تفاوت باشه .
اینجوری همه چیز واسش سخت نمیشه حتی اگه خودشو بزنه به بیخیالی .
از این دو راهی ها اگه کم باشع خیلی خوبه نه همیشه .

موفق باشی .
فعلا .

سلام
ممنون خوبم شما خوبین ؟
عید شما هم مبارک باشه
بی خیالی خوبه اما بی تفاوتی زیاد هم جالب نیست ...
آدم های بی خیال به قول قدیمی ها پیر نمی شن و زندگی هم براشون سخت نیست اما به دیگران سخت میگذره زندگی کردن با این آدم ...

سلامت باشی

سعیده سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

هیچی بابا !
یه خورده توهم فانتزی زدم!
یه خورده غمگین شدم
بعدش شاد شدم!
بعدش نظر دادم!
بعدش صفحتو بستم!
بعدش...

مگه میشه ... یه چیزی بوده
توهم فانتزی ! جالبه ..
چه بد .. چرا؟
چه خوب .. چقدر ؟
ممنون .. واقعا نظراتت خوندنیه ...
تونستی دل بکنی ازش

میدونستم .. دلت برام تنگ شد باز صفحه ام رو باز کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد