همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

فیلم: یک اتفاق غیرمنتظره در برنامه زنده

فیلم: یک اتفاق غیرمنتظره در برنامه زنده


حتما ببینین من که تحت تاثیر این صحنه قرار گرفتم واقعا غیر منتظره و عالی از کار دراومد .. آفرین به این برنامه ریزی و این مجری .. آفرین پسر


لینک دیدن فیلم


نظرات 7 + ارسال نظر
م یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://golhayebabone.blogsky.com/

سلام علی اکبرجان
خیلی قشنگ بود عالی بود گریم گرفت
دلم برا مامامنم خونم تنگ شد
اه
برام دعا کن امتحانو رو خوب بدم

سلام
واقعا ... پس تو هم تحت تاثیر قرار گرفتی .. الهی چقدر شما دخترا دل نازکین .. ولی خب از حق نگذریم این صحنه گریم داشت .. یه فیلم هندی به سبک ایرانی بود .
اره دل تو بایدم تنگ بشه .. چند وقته ندیدیش ؟

حتما .. ان شالله که با سربلندی ازین مرحله هم میگذری

شکیبا سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ق.ظ

سلام
خوبی؟
مطمئنی این غیر منتظره بوده و از قبل برنامه ریزی نشده؟
ولی چه واقعی و چه غیر واقعی خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم...
منم مامانمو میخوامممممممممم

سلام
ممنون تو خوبی؟
تو چی فکر می کنی ... ؟ به نظر من که بود ..
جدا .. خب بالاخره یه چیزی تو رو تحت تاثیر قرار داد .. بگو گریم کردی دیگه ..
حالا گریه نکن .. الهی مامانش کجایی ؟ وای سرمو بردی

ونوس سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ق.ظ

درود بر همشهری جوان خودمون
خوبی علی جان؟
عالی بود پسر خیلی خوشم اومد
موفق باشی

سلام
ممنون دوست خوبم
قربون شما .. شما خوبین؟

عالی حرکت این مجری خوبمون بود .. خوشحالم
سلامت باشی

سعیده پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

واقعا قشنگ بود!
دوستام گفته بودن ولی من ندیده بودم!
واقعا اشکم دراومد
الانم دارم گریه می کنم!

اره .. من که کلی کیف کردم
این دوستان شما قایمکی میان میرن .. ؟
واقعا .. الهی
بابا بی خیال دیگه ... بسه .. شوخی بود بابا جان ... یکی اینو از پریز بکشه

ارام پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://ghasam.blogsky.com

سلام خوبی؟؟


بعد از مدت ها آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی .


اگر سخن چون نقره است، خاموشی چون زر پربهاست. لقمان

فعلا.

سلام
ممنون شما خوبین؟
حتما ...

خاموشم ... اما .

pink سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ

سلام علی جان دنبال لینک دانلودش میگشتم که دیدم شما گذاشتی مرررررررررررررررررررررررسی

سلام عزیزم
خواهش می کنم ... خوشحالم که اینجا پیداش کردی

سعیده چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

نه بابا دوستای من اینو تو تی وی دیده بودن!
همونا از پریز کشیدنم

واقعا .. پس خوش شانس بودن که همه ی این تراژدی غمناک رو دیدن ..
چه ذوق و شوقی داشتی موقع تعریف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد