همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

می تونی ادامه بدی؟



کاش توی زندگی هم مثل فوتبال، وقتی زمین می خوردی و از درد به خودت می پیچیدی، داور
می اومد و از آدم می پرسید: می تونی ادامه بدی؟



نظرات 7 + ارسال نظر
سعیده یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

کاش وقتی توی امتحان دینیت مثه خر گیر کرده بودی یه نفر مثه معلمت میومد و ازت می پزسید میتونی ادامه بدی؟؟؟؟؟؟
ینی فک کنم امتحانمو ۱۶ بشم !

سلام
آبرومون رو بردی ... ما اینها رو واسه مردم میگیم نه خودمون که

به نظر من معلمت بدون اینکه توجهی کنه و تو از تو گل دربیاره بهت میگه پاشو بابا الکی وقت امتحان رو نگیر ... خوش گلدی

به نظر من تو باید برا نمره 40 بخونی تا شاید 18 رو بگیری

بازم همین خوبه .. تازه اگه بشی تو هم با این درس خوندنت .. کاش یه کم هم از من یاد میگرفتی نمره بالای 12 نداشتم ..

صفورا یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام خوبی؟
منم موافقم کاش همینطوری میبود
بعضی وقتا آدم واسه ادامه زندگی کم میاره

سلام
ممنون
تو خوبی؟
کاش .. ولی حیف که نیست ..
نگو این حرف رو ... ان شالله که هیچوقت کم نیاری و پر قدرت به زندگیت ادامه بدی

ونوس دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام علی جان
احتمالا می تونیم ادامه بدیم که داور هیچی ازمون نمیپرسه
موفق باشی

سلام
شاید اینطور هم باشه ... اما مگه میشه نپرسه .. یه موقع هایی خودمون رو گول میزنیم .. تمارض هم می کنیم

تو چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

این بسیییییییییییییییییییییییییار عالی بود...
لایک...

سلام
ممنون از حضورتون .. مرسی

شرمندمون نکنین دیگه ..

سعیده پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

بابا من واسه ی ۱۰۰ هم اگه بخونم بازم ۱۶ میشم!

شمام خوب درس خون بودیا!
توی پسرا آدم ۱۲ بیاره ینی یه چیزایی تو حدود ۷۵/۱۹


امتحان بعدیامم که دوتاییش ماله یه معلم بود !
با این سوال در آوردن و امتحان صحیح کردنش!

سلام
فکر کنم تو با 16 قرارداد بستی ... نمی تونی هم زیرش بزنی
خوب برا 1000 بخون ... ما رو باش داریم به کی راه کار نشون میدیم .. تو اصلا لای کتابت رو هم باز می کنی ؟ نه جان من .. میدونم دیگه فقط 2 روز مونده به امتحانا میری گردو خاک کتابات رو پاک می کنی یه کمم عطسه می کنی و روزنامه وار یه وارسی می کنی لاشو می بندی و میای تو اینترنت ... همینه دیگه 16

من که بله ... کل خانواده و محل و شهر و کشور بهم حسودیشون می شد .. بی خیال یعنی من اینقدر درسم خوب بوده خودم خبر نداشتم .. دستت درد نکنه خوشم میاد تو هم مثل من باهوشی قربون ادم چیز فهم

انگار که خراب کردی .. آره .. این نشد یه توجیح درست و حسابی ... فقط بلدی بپیچونی خودت و مامان و بابات و یه کمی هم من رو ...

موفق باشی

شکیبا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

زندگی هم یه جور بازیه و داورش هم اینقده خوبه که خودش هر وقت صلاح بدونه ما رو از زمین میبره بیرون...
داور زندگی ما بیشتر از حد توانایی نمیذاره درد بکشیم از زمین خوردن

ولی بازیه سختیه .. پر از فرازو نشیبه
داور زندگی ما که حرف نداره .. کارشم درسته .. تمام امیدمون به اونه

گاهی داور خودش مارو زمین میزنه .. این فرق داور زمینی و داور آسمانیست

سعیده دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

عوضش برای اولین بار تو عمرم امروز احساس می کنم که عربیمو خیلی خوب دادم!
فک کنم حدود ۱۹ بشم
دیگه همه رو هم بپیچونم خودمو که نمی تونم بپیچونم!

نه بابا ... باید این رو به فال نیک بگیریم .. یه جشن کوچیک هم میتونه خاطه انگیز ترش بکنه

تو شاهکار کردی دختر میدونی ...
شما کارت درسته ... یعنی تا امروز ما رو داشتی می پیچوندی .. دست شما درد نکنه .. بازم خوبه راستشو دقیقه نود میگی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد