همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

ابراهیم تاتلیسس خواننده‌ی مشهور ترکیه‌ای ترور شد

ابراهیم تاتلیسس خواننده‌ی مشهور ترکیه‌ای ترور شد


ابراهیم تاتلیسس خواننده مشهور ترکیه‌ای در محله شیشلی استانبول از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و ترور شد. به گزارش وب سایت «سی ان ان ترک» حال عمومی این خواننده مشهور ترکیه‌ای بسیار وخیم گزارش شده و پزشکان 24 ساعت آینده را برای زنده ماندن وی پس از این ترور حیاتی اعلام کرده اند. بنا به اعلام پزشکان، گلوله از پشت وارد جمجمه ابراهیم تاتلیسس شده و از قسمت جلوی سر او خارج شده است . پزشکان اعلام کرده اند که اولویت نخست آنها جلوگیری از خونریزی است. پس از یک عمل جراحی ۵ ساعته پزشکان اعلام کرده اند که ممکن است حتی اگر تاتلیسس از این ترور جان سالم به در برد ، احتمال دارد باقی عمر خود را فلج باشد. تاتلیسس شب گذشته و هنگامی که پس از ضبط برنامه تلویزیونی مشهور خود "ایبو شو" از کانال تلویزیونی "بیاض تی وی" خارج می‌شد هدف این حمله قرار گرفت.
نظرات 6 + ارسال نظر
سعیده چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

والا همه جور آهنگی رو گوش میدم الا ترکی!
چون هیچیشو نمی فهمم!

همه جور .. مثل من
ولی من ترکی هم گوش می کنم ...
مگه اسپانیایی و آلمانی و عربی و .... می فهمی ؟!

الیکو بانو چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.elikobanoo.blogsky.com

پیشاپیش خدا رحمتش کنه .

احتمالا قلم منم ترور شده که فلج شده ..!

سلام
خدا بیامرزتش اگه نمیرهم با مرده فرقی نمی کنه ...
شاید .... باید حتما ضاربش رو پیدا کنیم ... علت هنوز ناپیداست ؟

فریبا پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.niloofaremordab2.blogfa.com

salam matalebi ke taze gozashte vagan jaleb bod makhsosan on paeene makre zanan man khodam ke khosham omad

سلام
مرسی دوست خوبم .. خوشحالم ازین بابت
بالاخره خانومها یه همچین با این جور موارد که یه جورایی قلقلکشون میده کیف می کنن ...

سعیده جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

حالا عربی یه چیزایی می فهمم!
ولی عربی فقط سامی یوسف گوش می کنم!
آلمانی که هیچی حالیم نیس!
بعضی از شعر اسپانیاییای انریکو رو هم دوست دارم !اما نمی فهمم که چی میگه!
شعر کره ای ها رو هم به انگلیسی و فارسی قبلا معنیاشو خوندم!

هذا رائع...

به به .. خوش سلیقه هم که هستی ..

آلمانی
Deutsch
Hart aber schöne Sprache

انریکو .. کلا دارم باهات موافق می شم ..
Soy una canción de amor Españolas

کره ای
한국어 ... 그들이 뭔가를별로 모르겠 알고 .. 근심이없는

داشتی .. ما اینیم دیگه

سعیده یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

ببینم اگه گوگل ترنسلیت نبود شما چی کار می کردین؟؟؟؟

من ؟!
خوب مراجعه میکردیم به شما .. عربیتون که خوبه . به همین قناعت می کردیم

سعیده یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

کره ای:کره ای... آنها می دانند که چیزی هست که من نمی دانم که خیلی.. بی خیال

اسپانیایی: من یک آهنگ اسپانیایی دوست دارم

آلملانی: معنی نداره تو ترنسلیت!

عربی:این فوق العاده است...

شما هم این کاره ای ها ..
حالا ما رو ضایع می کنین دیگه .. دست شما درد نکنه
نامرد جبران می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد