همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

انتقام به سبک گیکی

انتقام به سبک گیکی


داستان تکراری پایان یک رابطه دوستی بین یک دختر و پسر همیشه راحت و بدون خون ریزی نبوده اما این نوعش واقعا صاحب سبک است و بدعت گذاری ایست آن چنانی , داستان از این قرار است که یک روز آقای jack weppler تصمیم میگیرد به رابطه اش با دوست دخترش پایان ببخشد اما هیچ وقت فکرش را هم نمیکرد با این کارش معروف میشود یا مضحکه عام .

دوست دختر این آقا پس از اینکه خبر ناگوار را میشنود از قدرتهای گیکی اش برای انتقام گرفتن استفاده میکند بجای اینکه بشیند گریه کند یا با هرچه که دم دست دارد به سر و کله دوست پسرش بزند ! (:


بدین ترتیب دختر داستان ما شروع میکند به ساختن عکس هایی به سبک lol-cat که شاید در اینترنت گردیهای خود به آنها برخورده باشید و بصورت اسپم واری در سرتاسر اینترنت پخش میشود طوری که هرگاه اسم jack weppler را جستجو کنید به عکسهایی که دوست دختر سابقش از او ساخته مواجه خواهید شد .

این خانم ۶۰ بار عکسهای مختلفی از قربانی بوسیله وبسایت Memegenerator ساخته و آپلود کرده که نتیجه آن در گوگل فاجعه بار بوده است .

هرچند خانواده و نزدیکان جک تلاش کرده اند به هر طریقی که شده عکس های منتسب به او  را از سطح اینترنت پاکسازی کنند اما همچنان در کش گوگل چنین نتیجه هایی وجود دارد.

اما خوب کار بهتری که میتوانست آقای وپلر انجام دهد این بود که فقط بخندد و از کنار مقوله مورد نظر بگذرد (:



نظرات 1 + ارسال نظر
شکیبا چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

واقعا که !!
این دختره انگار عقلش پاره سنگ برداشته!!!!
آخه با این کارش مثلا چه ضرری به اون دوست پسرش رسید؟!!
منم دیگه دارم کم کم به فکر انتقام از اون الف می افتم چون هر دفعه از هر راهی وارد میشم بدتر منو خیک میکنه!
اما روش من یه چیزایی مثل با پنبه سر بریدن خواهد بود نه مثل این دختره لوس و نرر برم عکسشو تو نت پخش کنم تا معروف بشه و کلی خوش به حالش بشه!

اره دیگه ...
خیلی زیاد ...
معکوس کارکرده ...
شما هم که از راهش وارد نمی شی ..
باید از تو ترسید دختر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد