همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

دوست می‌دارم


دوست می‌دارم من این نالیدن دلسوز را     تا به هر نوعی که باشد بگذرانم روز را



نظرات 4 + ارسال نظر
shadi یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://jojoyeashegh31.blogsky.com

سلام وای چه پسر فعالی هستی.....!!!!!!
چی شعر قشتگی<<<<<<<<.

سلام
واقعا ... شما هم خیلی با هوشین ..
اگه قشنگ نبود بدونین که جاش اینجا نبود ...

نیلوفر دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.blueboat.blogskt.com

سلام
اااااا چه خوب که یه جوری شدی :دی
باشه حتما .ممنون .اون روز هم همینو میخواستم بگم .ریشو قیچی دست خودت بیوفت به جونش

سلام
چی؟ منظورت چیه؟
باید یه قالب خوب براش پیدا کنم .. پس همه چی با من ..

طاهره دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام
حال شما خوبید؟

سلام
خوبین؟چه عجب ما کامنت شما رو دیدیم ..
ممنون . من خوبم .. خوشحالم شدم کامنتتون رو دیدم .. چرا دیگه نمی نویسین ؟ کم پیدا شدین ...

مهپر سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام
خوشحال میشیم بهمون سر بزنین

سلام
منم همینطور می شم .. اما به کجا باید سر بزنم ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد