همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

آیا می دانید؟

آیا می دانید؟

بدن انسان می تونه تا ۴۵ واحد درد رو تحمل کنه.
اما زمان تولد بچه، یک زن تا ۵۷ واحد درد رو احساس می کنه
این معادل شکسته شدن همزمان ۲۰ استخوانه!


مادرتون رو دوست داشته باشید…




نظرات 4 + ارسال نظر
شکیبا جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

من مامانم دوست دارم
اونم خیلی زیاد

خوب همه مادرهاشون رو دوست دارن ... اگه چیزه دیگه ای می گفتی خیلی غیر منطقی بود ..
ولی با زیادش موافقم .. قبلا هم گفته بودی

[ بدون نام ] شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ http://verk.rozblog.com

سلام به وبلاگ ما سر بزنید.وبلاگ جالب دارید.

ونوس چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام علی جان
من مامانم رو دوست دارم و براش میمرم

سام
وای .خدای من .. راست میگی .. خدا حفظت کنه جوون ... پیر شی .

ونوس شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ

پیر میشم تا چشات دراد

خدا کنه ... تو مگه پیرم میشی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد