همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

تاسف برانگیزه حتما ببینید!

با شرح .. بدون شرح .. شرح به شرح ...



تاسف برانگیزه حتما ببینید!



نظرات 6 + ارسال نظر
ونوس شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ http://sadaf555,blogsky.com

سلام
خب این که باز نشد ما ببینیمش
حالا چیکار کنیم علی آقا خب خودت بزارش رو صفحه اصلی

سلام
مگه میشه .. باز میشه .. بچه ها هم تایید کردن ..
نمی دونم چرا نمی تونی ببینیش
خوب اگه بلاگ اسکای این امکان رو داشت حتمت این کارو می کردم .. اما نمیشه ... بلبینم چیکار می تونم بکنم برات ..

سعیده یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام!!!!
دوباره از تو مدرسه اومدم!
سمیرا چیزیش نیست! فقط یه خورده خیلییییییییییی دلگیره ازت!
میگه چرا اینقدر ضد زنی!(آخه ناسلامتی ماها یکم حس فیمینستی داریما!)
================================

راستی این فیلمه رو هم دیدم !
واقعا باید تعصف خورد
البته باید تا چن سال دیگه ازشون تشکر کنیم که دارن از میراث فرهنگیه ما مواظبت می کنن!

راستی به معلممون که راجبش توی همون مطلب رمز دارم حرف زده بودم گفتم بیاد نظرشو بگه !
چن روز دیگه اگه گذاشته بود میگم بیای بخونی!

سلام
خوش به حالتون با این مدرسه الکترونیکیتون ... بازم درس و مشق و پیچوندی ؟!
مگه چش شده بود سمیرا؟ از من دلگیره برا چی؟
من ضد زنم ؟ چه حرفیه می زنی‌؟من فقط با تندروهاشون مخالفم .. سمیرا هم که تندرو نیست که ... نا امیدم کرد .. تازه من هنوز چیزی نگفتم که اینجوری بهش برخورده ... دیگه دوره شوخی رو خط کشیدم ..
چشم خانم نیمچه فیمینیست

--------------
ناراحت کنندس .. البته به قول تو یه تشکر درست حسابی هم باید ازشون بکنیم ..
مرسی .. نظر معلمتون باید خوندنی باشه ... منتظرم ؟

samira یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.gozashtakharinbar.blogfa.com

vaghan khak bar saremon konan.hamechimon ro az dast dadim....che asare bastani che farhang va che eteghadatemon ro.ta'asof bar angize

حالا ما رو برا چی خاکی میکنی خانوم ...
شاید قراره بهترش رو بدست بیاریم .. خدارو چه دیدی ؟
اعتقاداتمونم بردن ..بی شرم ها ... شما فیمینیست ها یکم باید حواستون باشه .. الان زومن رو شماها ... دیدن دارین یه کارهایی می کنین می خوان با شما ها دوباره خاک برسرمون کنن ..

طاهره یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ

چقدر حیف!
امیدوارم از این به بعد صد سال دیر نرسیم!!!
------------------------
سلام
حال شما خوبید؟!
چه خبر؟!
گارهی وقتا فکر میکنم که بهتره به زندگی گذشتگان هم فکر کنم یا بهتره که فقط تو کف فکر کردن به زندگی الان خودم که توش موندم باشم!شاید بهتره اصلا فکر نکنمیهو مغزم هنگ میکنه،بی خیال فکر!
خوش باشید

خیلی حیفه .. اما به قول سعیده باید ازشونم بابت نگهداری از اثار فرهنگیمون تشکر هم بکنیم ...
امیدوارم ...

سلام چه عجب .. ممنون خوبم شما چطوری؟
همه چی روبراهه .. مرسی
خوب این خوبه که آدم به گذشته و گذشتگانش فکر کن و اگه میتونه به اون مکانهایی که گذشتگانمون در اونجا بودن سفر کنه ..
خوب زندگی سخت امروز مجال فکر کردن به هیچی رو نمیده .. درگیرمون کرده ... واقعا باید بی خیالش شیم ...
سلامت باشی

samira یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.gozashtakharinbar.blogfa.com

na bache man narahat nistam az dastet faghat nesbat b khanoma hasasam...bikhialcheghad javabamo bahal dadi toye in bala.koli khandidim

من بچه م ؟ بی تربیت
چقدر حساس .. آخ .. خیلی عشقولانه به این ضعیفه ها نگاه می کنی .. حالا اونجوری نیگا نکن شوخی کردم .. حساس خانوم
خوشحالم که ناراحت نیستی ...
خوب دیگه .. ما اینیم .. تازه کجاش رو دیدی .. روده بر هم میشی . ولی در ادامه .. منتظر باش

شکیبا چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ق.ظ

من نتونستم ببینمش

واقعا ؟!
حیف که از دستش دادی .. چه فیلمی بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد