همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

باراک اوباما می میرد !

باراک اوباما می میرد !



Barack Obama dies
پیشگویی عجیب مشهورترین منجم دنیای عرب این روزها در دنیا جنجال به راه انداخته , او می گوید امسال برای رئیس جمهور آمریکا اتفاق مرموزی می افتد !

خبری که خیلی ها را شوکه کرد ..

اره درست داری می بینی باراک اوباما سال 2010 دار فانی را وداع می کند ..

این رو حسن الشارنی میگه که با این حرفش کلی جنجال تو دنیا به راه انداخته.

او گفته اگر امسال کسی رئیس جمهور آمریکا را نکشد , او آنقدر در سال 2010 سختی می کشد که در نهایت یا به یک بیماری لاعلاج گرفتار می شود و یا از کاخ سفید می رود بیرون !

اگر کسی غیر از الشارنی این حرف ها را می زد کسی تره هم برایش خورد نمی کرد اما منجم تونسی آنقدر در این سالها اعتبار جمع کرده که مردم جهان حداقل برای مدتی کوتاه به حرف های او فکر کنند.

به غیر از الشارونی یک ستاره شناس مشهور هندی و یک پیشگوی روس گفته اند که اوباما بین سالهای 2010 و 2011 ترور  می شود.


پیشگویی های قبلی :


  • او همان کسی است که مرگ یاسر عرفات و شیخ یاسین را پیش بینی کرد.
  • خبر مرگ پرنسس دایانا همسر پرنس چارلز را در یک برنامه تلویزیونی پیشگویی کرده بود.
  • دقیق ترین موضوعی که الشارونی درباره ان اظهار نظر کرده بود زمینگیر شدن آریل شارون ( نخست وزیر اسرائیل ) بود که در اثر سکته مغزی هنوز هم بی حرکت روی تخت بیمارستان افتاده است.
  • از ماه ها قبل , از حمله 11 سپتامبر و جنگ خلیج فارس خبر داده بود .
  • او در همین سال پیش هم پیش بینی مرگ مایکل جکسون را هم کرده بود.
  • حتی روزهای آغازین سال 2010 گفته بود که یک زلزله عظیم , زمین و زمان را به هم میریزد اما تا تصویر ترسناک مردم وحشت زده هائیتی از قاب تلویزیون به  همه جای دنیا فرستاده نشد کسی به رمز صحبت های دانشمند نجوم اعراب پی نبرده بود.

obama





نظرات 3 + ارسال نظر
فروردین یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.farvardins.blogsky.com

بیچاره اوباما وای اگه درست از آب در آد . یعنی میشه تقدیرشو عوض کرد.

نمیدونم الان که همچین چیزی رو فهمیده چه حالی داره !
تقدیر که عوض نمیشه .. اما شاید اینبار حرف الشارنی درست از آب در نیاد..

roya_hakim20 سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:00 ب.ظ http://sarneveshtestan.blogsky.com

سلام، بیسار عالی بود.
من چند وقتی نمی تونستم بیام توو نت.
اگه خدا بخواد از امروز سعی می کنم هر روز آپدیت کنم.
ممنون

سلام
آره .. گفتم دیگه نمی خوای بنویسی .
ان شا الله که همینطوره که میگی ..
موفق باشی

مهسا چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

عجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب !!!

چقدر سخته که آدم با در صد بالایی مطمئن باشه که چه وقت میمیره !

به این پیش گو ه بگین یه نگاهی هم به طالع ما بندازه ببینه قراره چند تا بچه داشته باشم ؟ :دییی البته فکر کنم تخصص ایشون در زمینه موت ه !‌

آخ سلام یادم رفت !‌ من ماهی یه بار دارم می ام نت می گردم اونم این مدلی در کمال بی نزاکتی ! دیگه شرمنده حلالمون کن دیکه !
سلام :دی

سلام استاد خوبم
ای عجـــــــــــــــــــــب از دست این آقا رجب ..؟!
عجبم داره ..
البته اوباما مطمئن نیست این مرد تونسیست که مطمئنه!
حالا چرا بچه ؟انگار خیلی برات مهمه که چند تا بچه داشته باشی؟
توی این دوره زمونه و این وضع اقتصادی مردم و مملکت و بیکاری بی پولی بی مهری و بی وفایی و بی همه چی , 2 تا بچه سالم داشتن از همه چی بهتره .. به نظر من اگه شما این مشکلات رو ندارین میتونیی حداقل 5 الی 6 تا داشته باشین .. که خیلی کیف میده .
حیف که ایشون تو کاره موت ه ...!

حول شدی دیگه .. اینقدر که فکرت پچه هاست!
اینجوری کهتو میگی و میای من که سر از پا نمی شناسم .. یک ماه یکبار میای و اونم یک بخشیش رو هم اختصاص میدی به ما .. من نمیدونم چطوری باید تشکر کنم.. قرار نشد از این حرفها بزنی ها ..
از قدیم گفتن دوری و دوستی .. ما چاکریم
والسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد