همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

تو چنانی که ترا


تو چنانی که ترا بخت چنانست و چنان    من چنینم که مرا بخت چنینست و چنین



نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا ناظمی یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ http://winter-7.blogfa.com

سلام!
دوسالی ست که خواننده ی جدی مجله تان هستم.چند بار هم از مطالب شما در وبلاگم استفاده کرده ام. مایلم در مسابقه وبلاگ نویسان شما شرکت کنم.

سلام
خوشحالم که شما هم یکی از خوانندگان پروپاقرص مجله هستید.
مشکلی نیست . این تبلیغی است برای مجله همشهری جوان ..
عالیه .. امیدوارم که موفق باشید.

مقداد یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ب.ظ

شرمنده دوست من بنا به دلایلی نا معلوم وب من هک شده و من مجبورم که پاکش کنم
اما باز به اینجا میام
یا حق

شوخی میکنی‌؟
بیا اینقدر گفتم به پای اینو و اون نپیچ میان میپیچوننت به هم قبول نکردی..
منتظریم تا با وبلاگ جدیدی برگردی ..
خوشحالم که تو این شرایط بازم میخوای پیشم بیای ..
حق نگهدارت

فریبا یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.niloofaremordab2.blogfa.com

سلام


ممنون از نظر بسیار جالبی که دادین

خیلی دلچسب بود

سلام
این بار دلچسب بود .. ولی همیشه اینجور نیست ..

زهرا صالحی یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام...
واقعا معذرت...خیلی خیلی معذرت که این چند وقت اصلا نتونستم بهتون سر بزنم...
راستش حسابی سرم شلوغ بود...درس و اینا دیگه...
در کل من خیلی کم میام نت، ولی این دفعه از همیشه کمتر اومدم...
اما حالا با یه پست جدید منتظر حضور سبزتون هستم...
تا بعد...

سلام
نه بابا .. خواهش میکنم..
امیدوارم که مشکلاتتون به زودی حل بشه..
بله .. معلومه..
چشم

مهسا چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

می تونی جریمه ام کنی جواب کامنت ها مو ندی :دیییییییی

ولی من دو زاریم نیافتاد این شعره چی می گه ؟ همین یه بارو جواب بده بعدش دیگه تنبیه ام کن جواب نده :دییییییی

اگه درست فهمیده باشم یعنی اینکه بخت و قسمت هر کسی از فبل مقدر شده (همون پیشونی نوشتی که مادر بزرگا می کن ! )

جواب میدم ..خوبم میدم ..
تو که وبلاگ ما رو قبضه کردی با کامنت هات .. من که شرمندت شدم.
یه جورایی درست فهمیدی ..
تو هر جوری که باشی بختت هم همونجور یاریت میکنه و منم هر جور که باشم بختم همینجور ..
حالا میدونم که دوباره ۲ زاریت نیفتاد ..
ببین:
هر کی بختش معلومه ..بلند و کوتاهم داره حالا برای رسیدن به خوشبختی باید تلاش کرد و هرکسی هر طور که میتونه تلاش میکنه تا به این راه دست ژیدا کنه یکی مثل تو با اون روش و منش یکی مثل من به این شکل ... ok
از دوباره میگم:
نگاه کن بخت و اقبال هر کسی برای خودش که خداوند اون رو برای شخص مورد نظری مقدر کرد ...........
خواستم باهات شوخی کنم .. استاد شما که سرور مایی .. داری شاگردت رو امتحان میکینی؟ ما کوچکتیم
جواب رو هم که خودت دادی .. حالا هر سوال دیگه ای داشتی در خدمتیم. همونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد