همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

متن سنگ نوشته قبر افراد مشهور

متن سنگ نوشته قبر افراد مشهور




متن سنگ قبر کوروش کبیر


ای انسان هر که باشی واز هر جا که بیایی
میدانم خواهی آمد
من کوروشم که برای پارسی ها این دولت وسیع را بنا نهادم
بدین مشتی خاک که تن مرا پوشانده رشک مبر


متن سنگ قبر پروین اعتصامی


آنکه خاک سیه اش بالین است
اختر چرخ ادب پروین است
گرچه تلخی از ایام ندید
هر چه خواهی سخنش شیرین است


متن سنگ قبر فروغ فرخزاد


من از نهایت شب حرف میزنم
من از نهایت تاریکی
واز نهایت شب حرف می زنم
اگر به خانه من آمدی برای من م
ای مهربان چراغ بیارو یک دریچه
که از آن به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم



متن سنگ قبر فریدون مشیری


سفر تن را تا خاک تماشا کردی
سفر جان را از خاک به افلاک ببین
گر مرا می جویی
سبزه ها را دریاب با درختان بنشین


متن سنگ قبر بابک بیات


سکوت سرشار از ناگفته هاست


متن سنگ قبر خسرو شکیبایی


در ازل پرتو حسنت زتجلی دم زد
عشق پیدا شدوآتش به همه عالم زد


متن سنگ قبر حافظ


بر سر تربت ما چون گذری همتی خواه
که زیارتگه رندان جهان خواهد بود


متن سنگ قبر شاپور


قلبم پر جمعیت ترین شهر دنیاست......


متن سنگ قبر سهراب سپهری


به سراغ من اگر می آیید
نرم وآهسته بیایید
مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من


متن سنگ قبر منوچهر نوذری


زحق توفیق خدمت خواستم دل گفت پنهانی
چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی


متن سنگ قبر وینستون چرچیل


من برای ملاقات با خالقم آماده ام
اما اینکه خالقم برای عذاب دردناک ملاقات با من آماده باشد چیز دیگریست


متن سنگ قبر اسکندر مقدونی


اکنون گور او را بس است

آنکه جهان اورا کافی نبود


متن سنگ قبر نیوتن


ظبیعت وقوانین طبیعت در تاریکی نهان بود
خدا گفت بگذار تا نیوتن بیاید.....
وهمه روشن شد


متن سنگ قبر لودولف کولن(ریاضی دان)


3.141562353589793238462633862279088


متن سنگ قبر فرانک سیناترا(بازیگر و خواننده)


بهترین ها هنوز در راهند....
انسانهای بزرگ واقعا" بزرگند


متن سنگ قبر ویرجینیا وولف(نویسنده)


در برابرت خود را پر میکنم از فرار نکردن
ای مرگ

نظرات 4 + ارسال نظر
فریبا شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.niloofaremordab2.blogfa.com

سلام

هر وقت میام چند تا آپ جدید هستکه خیلی هم مفیدن


دستتون درد نکنه


برای او ریاضی دانه
خیلی جالب بود

عدد ها چه مفهومی داشتند می دونید؟




حالا ببینم رو سنگ من چی می نویسن

سلام
خوشحالم که میای و سر میزنی .. نظر لطفته.
خواهش میکنم..
جالبه قای لودولف کولن مخترع عدد ( پی p ) یا همون 3/14 خودمونه که نمونه کاملش رو دیدی ....
دور از جون شما ... برای نوشتن بهترین متن باید از قبل تو وصیتنامه مون این متن رو بنویسیم ... شاید صد سال دیگه به علت پیشرفت کسی سنگ قبری برای کسی سفارش نده و معلوم نیست که چی پیش میاد...
اینقدر عجول نباش
موفق باشی

نرگس شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:05 ب.ظ http://http://narciss7.blogfa.com/

سلام خوبی؟
من که خوبم
ممنون به خاطر تبریکت اگه همه ی استقلالی ها مثل شما با ظرفیت بودن خیلی خوب میشد
مطلبتم جالب بود
بای تا های

سلام
ممنون .. خوبم.
خدارو شکر ..
خواهش دارم ... راه دیگه ای برای یک بازنده جز این نیست ..
ممنون

... سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام
جالب بود اما اگر متون سنگ قبر مشاهیر دیگر هم اضافه کنید
جالب تر می شه

مهسا چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

سلام دوباره

خوبی شما ؟ خوش می گذره ؟ ستایش کوچولو خوبه ؟‌ ایشالا که حالش خوب با شه و شاد و سرحال رو سرو کول دائیش باشه .

نوشته ی سنگ قبر اسکندر بیشتر از همه تامل بر انگیزه !‌
واقعا انسان همونقدر که تواناست ممکنه یک آن به خواست خدا نا توان ترین باشه !‌

خدایا شکرت !

سلام
مخلصیم.خداروشکر
فقط براش دعا کنید . چند روزه ژیش از روی صندلی افتاد و دستش مو برداشته و الانم دستش توی آتل و گچه .. نمیدونم تو این وضعیت چرا این همه بلا سرش میاد.. ممنون که یادش هستی.

اونم یه حرفیه .. برای خیلی ها جهان هنوز هم ارضایشان نمی کند ..
خدا رو صد هزار مرتبه شکر .. ما کوچکترینیم دربرابر عظمت لایتنهایی خداوند و هرآن که او بخواهد ما نیست می شویم و پست و زبون خواهیم شد ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد