همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

تکرار


سیرم ازین زندگی که تکرارش مرا نفرین کرده ... 


نظرات 3 + ارسال نظر
۱ سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ

دموکراسی میگوید: رفیق حرفت را خودت بزن نانت را من می خورم!
مارکسیسم میگوید: نانت را خودت بخور حرفت را من میزنم!
فاشیسم میگوید: نانت را من میخورم،حرفت را هم من میزنم،تو فقط برای من کف بزن!
اسلام حقیقی میگوید: نانت را خودت بخور،حرفت را هم خودت بزن،من برای اینم که به حق برسی!


اسلام دروغین میگوید: تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن...اما حرفی که ما میگوییم

www.shahrah.blogsky.com

ژالبه ...

نرگس سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ http://http://narciss7.blogfa.com/

سلام عزیزم
خوبی؟
چی شده گلم؟
نبینم ناراحت باشی؟

سلام
ممنون
چیزی نشده ... زندگی پر است از فراز و نشیب که گهگاهی هم ما رو هم بالا و پایین میکنه ..
دیگه نیستم .. یعنی سعی میکنم نباشم.
ممنون که اومدی

پاادایس زخمی پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.niloofaremordab2.blogfa.com

به امید خدا اگه مشکلی پیش نیاد



از این به بعد



نیلوفر مرداب



شنبه ها اپ میشه



و ۵ شنبه ها برترین نظر در ص اصلی



به همراه لینک وبلاگ گذاشته میشه





البته همه نظر هایی که لطف می کنید و می ذارید از نظز من برترین اند

اگه نظر یا نقد و نوشته در مورد پست باشه یکی رو انتخاب می کنم فقط برای نمونه

سلام
حرکت خوبیه .. از این به بعد باید بیشتر توی نظراتم دقت کنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد