همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

دانلود کتاب (PDF)

هفته کتاب


دانلود کتاب رایگان pdf



1) ژاندارک ( دوشیزه ارلئان )            Download دانلود     

           نویسنده : شیللر      مترجم : آقا بزرگ علوی


قسمتی از کتاب:

وقتی سرتاسر فرانسه بلبشو و هرج و مرج بود و لشگر بیگانه تا پشت دروازه (ارلئان) رسیده بود .

ویرانی , ستمگری و شکست های پی در پی مردها را تماشاچی , خسته , ناامید و دلسرد کرده بود

جنگجویان و دلاوران سپر انداخته , یک نفر دختر دهاتی سینه سپر کرد , زره پوشید , کلاه خود بر سر گذاشت و مردهای وامانده و تنبل را به جنب و جوش انداخت ...


2) زندگی در مرگ                            Download دانلود  

            نویسنده : حسین سلیمانی


قسمتی از کتاب:

هتل بهترین مکانی است که در آن در می یابیم . چقدر تنهاییم و به جایی تعلق نداریم . می دانی در اتاقی هستی که از آن تو نیست در رختخوابی می خوابی که صدها آدم مثل تو رویش غلت خورده اند و همان فکرهای خرچنگی را در سر پرورانده اند که احتمالا تو در سر می پرورانی ...


3) 1984                                       Download دانلود                        

           نویسنده : جورج اورول

قسمتی از کتاب:

یکی از روزهای بسیار سرد ماه آوریل بود و ساعت ها با نواختن سیزده ضربه , ساعت یک را اعلام مینمودند . وینستون اسمیت در حالی که برای فرار از باد سرد موذی , سر در گریبان فرو برده بود به سرعت از لای درهای شیشه ای درون عمارت پیروزی خزید و گردبادی از گرد و خاک را بها خود به درون آورد.


4) نمایشنامه شیطان و خدا                Download دانلود

         نویسنده : ژان پل سارتر         ترجمه : ابوالحسن نجفی


درباره نمایشنامه :

شیطان و خدا نخستین بار در سال 1985 در پاریس به صحنه آمد . داستان در قرن شانزدهم در آلمان می گذرد . قرن جنگ های مذهبی در سرزمین بلوای همیشگی  و حکومت خانخانی ...


5) 14غذای معجزه گر                     Download دانلود

6) جایی میان آفتاب و سایه              Download دانلود     

7) رباعیات خیام                            Download دانلود     

8) ضرب المثل های فارسی              Download دانلود





اگر کتابهای گذشته رو دانلود نکردین یه سری به پست های گذشته هم بزنید :

دانلود کتابهای پی دی اف گذشته pdf


شماره 1

شماره 2

شماره 3

شماره 4

شماره 5



نظرات 4 + ارسال نظر
مقداد پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ http://kounkor88.blogfa.com

یعنی من...
(موهامو میکنم از دست شما)
من عاشقه کتابای فرانسهوی هستم
مخصوصا تاریخ فرانسه
سه تفنگدارو (دوره ده جلدی بووووووووووود)یه ماهه خوندم
در اوج زندگی و درس و مدرسه....!
یعنی من متحانانام تموم بشه
روزی بیست اپ میکنم
حرف میزنم اپ میکنم...
حالا وایسید!

نکن این کارارو ... زشته .. بده .. مردم چی فکر می کنن؟
چه رمانتیک ... بابا تو اگه درسهاتم اینطوری میخوندی الان یه پخفسوری شده بودی ..!
منو نترسون .. امتحاناتم تموم بشه ..فکر کنم کامپیوترتم جم بشه .
انقده که نمره های ضعیفی اوردی که پدر مادرت تنیه ات کردن ...

خوب اونموقع بهت میگن پسر آپی ( آیکون خنده )
نمیشه بشینم؟

من آرزوم موفقیت توه ..

سبله پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
اینیکه دادی خیییییییییییییییییییییلللللللللللللللللی خوگشله !!!!!!!!!!!!
اما من یه چیز کومچولو می خوام که اون گوشه پایین لینکام بزارم
بازم ممنون

سلام
خواهش میکنم.. دیگه اینقدر قشنگ نبود !
انگاری فراموش کرده بودم که لوگو میخوای .. شرمنده.

مقداد پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

ااااااااااااااااا...به مامانم میگم اذیتم میکنید(ایکون یه بچه ی لوس ننر نق نقو)(یعنی من)
نخیرشم من پسره خوبیم
درسامم میخونم
اره خدا وکیلی شاید جمعش کنیم...
ینجور که پیش میره خودمم باید دمه در بخوابم از این به بعد!
اره دیگه پسر اپگردون!
نه شما وایسا
واسه سلامتیت خوبه!
جدی گوله گوله اشککککک ریختی چه همتی
من یدونه اشم نریختم!واسه امتحانی که امروز دادم
داداش همچین امروز شادم
اخه اامروز امتحان دیف داشتم مطمئن هستم که میوفتم!
این ترم دیف و هندسه رو میوفتم
مطمئنم
به خاطر همین شادم!
میبینی که ...

سلام
دیگه قرار نشد گریه کنی .. ( ایکون دلقک ) به خاطر اینکه بخندی
خوب در اون که شکی نیست . هم خوبی و هم گل
این تنها کاریه که میتونی بکنی ..
پس حواست رو جمع کن.
چاکریم.
مرسی
آره بابا .. تو خونه فکر کردن دیونه شدم .
بله دیگه .. اینقده که بی خیالی .. بایدم بخندی .. بیچاره پدر مادرت. من که دلم براشون میسوزه ..
حالا دعا کن که بقیه رو قبول شی
بله دیگه .. بخند

arme پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.arme.blogsky.com/

سلام دوست من
شما هم کلیک شدید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد