همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

مجنون لیلی

 

 

مجنون هنگام راه رفتن کسی را به جز لیلی نمی دید . 

روزی شخصی در حال نماز خواندن در راهی بود و مجنون بدون اینکه متوجه شود از بین او و مهرش عبور کرد . مرد نمازش را قطع کرد و داد زد هی چرا بین من و خدایم فاصله انداختی !؟  

مجنون به خود آمد و گفت : من که عاشق لیلی هستم تو را ندیدم! تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه دیدی که من بین تو و خدایت فاصله انداختم .. 

 

لیلی و مجنون

نظرات 9 + ارسال نظر
متیس چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ق.ظ http://www.metisblog.com

چقدر داستان لیلی و مجنون زیباست همیشه تازه است. و انگار برای اولین بار است آن را می خوانی.
گفت سلطان لیلی را کاین تویی
کز تو مجنون گشت مدهوش و دهی

از دگران خوبان تو افزون نیستی
گفت خاموش چون تو مجنون نیستی

سلام
عشق چیزی نیست که سر کوچه عادت از یاد من و تو برود ..عشق یه حس زیبای ابدیست و به طبع عشاقی مثل لیلی و مجنون به عشق معنا دادن و همیشه داستانهایی که از این دو نقل میشه جالب و جذاب و ماندگار میمونه .
ممنون که اومدی
موفق باشی

منصور یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ق.ظ http://rozina.persianblog.ir

سلام علیکم

الحق که هرکی عاشق خدا باشه باید هم چیز دیگه ای رو نبینه!
و هرکاری هم بکنه و ... اونم به خاطر خدا و در راه اون هست!

همواره در سلامتی کامل به سر ببری!.



سلام
عشق به خدا عشق به همه خوبیهاست ..
بله کاملا حرفت درسته...
موفق و پیروز باشی

تبسم دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.tabassom-16.blogsky.com

سلام
خیلی خوشحالم کردی که اومدی راست هم گفتی مهم اینه که چی میبریم
مطالبت هم واقعا قشنگه وبتو سیو کردم بخونم
خوشم اومد
بازم بیا منم میام

سلام
خواهش میکنم...البته توی این دوره زمونه همه چی اهمیت داره حتی چیزی که قراره بدی یا بگیری..
ممنون که به وبم اومدی..
حتما میام

نغمه دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ http://naghmehdanesh.persianblog.ir/

یادآوری خوبی بود!

همیشه اون جوری که میخوای پیش نمیره ..
خواهش

باران دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ب.ظ http://baransound.blogsky.com

سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدین.
وبلاگ قشنگ و پر محتوایی دارین.
موفق باشین.

سلام
خواهش میکنم...
ممنون..نظر لطفتونه..
سلامت باشین

تبسم دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام لینکت کردم با اجازه

ممنون .. ان شاالله که این تبادل لینک باعث بشه مطالب جدیدتری به نداشته هام اضافه کنم.

مهسا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ

این گونه ی نادر از {مجنون} منقرض شده :دیییییییییییییی

سلام
البته مجنون ه اره ولی لیلی ها هم کم کم دارن پاشون رو جای مجنونهای میگذارن تا یه وقت از قافله عقب نمونن..
به امید اینکه روزی هم عقلکآ این گونه منقرض شده یه چند صباحی مد بشه... میشه انتظارش رو داشت؟
موفق باشی

مهسا جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر ...

ای بابا !‌ ۲ دقیقه بیشتر نیست که پسورد بلاگمو پیدا کردما !‌ مامانوم میگه پاشو بریم خونه ی خاله !‌
ببین تو شاهد باش من می خوام این بلاگ بی صاحابم و سر و سامون بدم !‌اینا نیم ذارن :دی

برم بیام شب بخونم پست هاتو ببینم .اینقدر اکتیو شدی بهت جایزه چی بدم !:دی

قبل از همه چیز سلام ..
بله بهونه پشت بهونه..
اشکال نداره ببینیم وقتی برگشتی چه گلی به سرمون میزنی...
خدا کنه ... فکر کنم انقدر خسته بشی که وقت نکنی...
جایزه که باید بدی حتی اگر هم چند ماهی به روز نکنم...
منتظرم

همون قبلی دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

ما هم بلدیم سووت بزیم :دیی
الووو..... ووو .. صدا فط.....و ... وصل می ...اللل...ووو

سوت...
؟!؟!؟!؟/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد