همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

ستایش

برای شفای همه بیماران سرطانی دعا کنید .. به امید روزی که هیچ بیمار سرطانی روی تخت بیمارستانها نباشه ... 

واقعا سخته .. فشارهای زیادی رو یک خانواده باید تحمل کنه تا بالاخره نتیجه این همه سختی و دعا و رازونیاز رو بگیره ..خدا به روز هیچ کس و هیچ خانواده ای نیاره این بیماری رو. 

خدا رو شکر میکنم که جواب این همه دعاهای من و خانواده ام و دوستان خوبی چون شما را داده و ستایش کوچولو رو به بهبودی نزدیک کرده ... بچه ها از همه شما مچکرم که منو تو دعا کردن برای ستایش یاری کردین و ستایش رو با دعاهای خودتون ایمن ... ممنونم ازتون  

ستایش حالش بهتر شده و حالا کمی بهبود پیدا کرده که امیدوارم خداوند متعال بهبودی کامل رو براش به ارمغان بیاره ..شما هم دعای خیرتون پشت ستایش باشه . 

خدایا ازت مچکرم ... جواب این همه دل شکسته و غمین رو دادی ..خدایا نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم ولی دوستت دارم ..دوستت دارم به خاطر همه چیزهایی که به هم دادی من نفهمیدم . 

خدا ممنونم که ستایش رو بهمون برگردوندی .. خدایا فقط کمکش کن تا به بهبودی کامل برسه .. 

بچه ها ستایش روز دوشنبه از بیمارستان به خونه منتقل میشه . دکترش گفته که باید داروهایی رو که براش تجویز کرده رو تا 4 ,5 سال مصرف کنه و طی همین سالها باید ماهانه یکی دوبار برای آزمایش مغز استخوان به آزمایشگاه بره تا روند بهبودی کاملا تضمین بشه ... 

بچه ها ازتون میخوام که ستایش رو دعا کنید تا بهبودب کامل .. 

 

ستایش

نظرات 13 + ارسال نظر
Amir جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ http://departed.blogsky.com

سلام دوست عزیز اگر مایل به تبادل لینک بودین بهم اطلاع بدین
باتشکر

Departed

غزل خانومی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:40 ب.ظ http://kaghaze-khat-khati.blogfa.com

سلام . . .

قبل هر چیز از ته دل دعا میکنم ستایش نازنین حالش خوب

بشه . . .

و اما بعد . . .

من غزلم یعنی همون دختری به نام اشعار عاشقانه ی حافظ

وبلاگ جدیدی ساختم که تصمیم دارم خط خطی های خودم

رو توش بگذارم . . . هرچند شدیدا؛ تازه سازه اما

خواستم منت بگذارید و دیدن کنید والبته

نظر هم بدید . . . منتظرتون هستم

سلام
خیلی ممنون .
خوشحالم که با شما آشنا شدم. عالیه ..حتما میام ..
موفق باشی

هیاهو شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ب.ظ

همه ی حرفات رو قبول دارم ولی چرا مملکت نباید صدای این افراد رو تو جاهای دیگه بشنوه و این افراد مجبور بشن برای شنیده شدنشون نماز رو به قول من و تو (چون خدا شاید مثل ما فکر نکنه) به تمسخر بگیرند.

سلام
نمیدونم ...نمیدونم چرا سردمداران کشورمون نمیخوان قبول کنن که باید تغییراتی بنیادین در کارهاشون انجام بدن... من فقط دعا میکنم که این مشکل به زودی حل بشه و کشوری آرام و آزاد داشته باشیم ..بدون هیچ خون و خونریزیه...
البته راههای دیگه ای هم وجود داشت ..به نظرم این راه هیچ مشکلی رو حل نمیکنه جز مضحکه کردن خودشون و بی آبرویی .. و بی اعتبار کردن نماز..
ان شالله که مسولین صدای ناله های خفه شده در گلو رو بشنون ..
موفق باشی

سبله شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
منم خوبم
خدارو شکر که ستایش کوچولو هم خوب شد...
آخه تو که خودت داری میگی من فی سبیل ا... اینارو می نویسم چرا میگی؟؟؟؟؟؟؟؟
من بعید می دونم حتی نویسنده یا ناشر این کتابا بدونه من این کارو میکنم.واسه همینم تا فیها خالدون کتابرو می نویسم که مدیون نشم...

سلام
خدا رو شکر
الان وضعیتش نسبت به قبل خیلی بهتر شده ...
خوب میگم که همه بدونن که شما یه کاره فرهنگی میکنین که تاثیر زیادی روی کتاب خوندن مرودم داره و اینکار از نظر من هم خلاقانه است هم خدا پسندانه ...
بله ..این که مسلمه .. اگه میدونستن که کلی هم ازت تشکر میکردن و با گل و شیرینی میومدن سراغت ..
تو اگه ۴ خطش هم بنویسی خدا قبول میکنه ... مدیون که نمی شی هیچی تازه پاداش هم میگیری..
موفق باشی

Amir یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ http://departed.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز!
لطف کردین و به سایت من سر زدین،پرسیده بودین موضوع سایت چیه.
ببینید من سعی خواهم کرد تا روی موضوعات مختلف از جمله سیاسی،اجتماعی ،کامپیوتر و خیلی از بحث های دیگه کار کنم.
نحوه ی کار من بدین شکل هست:
با استفاده از منابع مختلف سعی می کنم در هر زمینه ای بهترین سایت ها و مراجع خبری،اطلاع رسانی و هر چیز دیگه ای که یک کاربر نیاز داره رو پیدا کنم و معرفی کنم و توضیح مختصری در مورد سایت بدم!
در واقع اگه بخوام دقیقتر توضیح بدم یه جورایی سعی می کنم یک سایت یا بهتر بگم دانش نامه وب ایجاد کنم!
درست مثل ویکی پدیا با این فرق که من فقط سایت ها و شبکه های مهم رو سعی می کنم معرفی کنم نه همه ی موضوعات رو!
موفق باشین!
در ضمن از اینکه منو لینک کردین ممنون!

نرگس یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ق.ظ http://http://www.narciss7.blogfa.com/

سلام
خدا رو شکر که حال ستایش جون بهتره
انشاا... شفای کاملشو به حق این ماه عزیز بدست میاره

سلام
خدا رو شکر ... ممنون نرگس جان که اومدی
ان شاالله .. خدا از زبونت بشنوه ..ممنون
موفق باشی

غزل خانومی یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ق.ظ http://kaghaze-khat-khati.blogfa.com

سلام دوست عزیز . . .

از اینکه منت گذاشتید و به دفترچه ی من سر زدید بی نهایت

سپاس گزارم . . .

گفتید تا ته مطالب رو نخونید نمیرید . . . این مایه ی سر افرازی

و خوشبختی بنده هست

موفق باشید . . .

سلام
خواهش میکنم .. خوشحال شدم که به وبلاگ شمااومدم و ارتباطمون بیشتر شد...
بله..حالا هم میگم ...البته این کوچکترین کاریه که میتونم بکنم ..
سلامت باشی

ققنوس یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.ghooghnoss.blogfa.com/

سلام
خوبید؟
منم خیلی وفته اینجا نیومدم و ازتن بی خبر بودم.همچنین از جریان ستایش کوچولو
اما خالا که فهمیدم اگه خدا قابل بدونه حتما دعاش میکنم
خیلی خوب شد عکسش رو زدین
ختما خوب می شه

سلام
ممنون .. خدا رو شکر یه نفسی میاد و میره
خیلی وقته ...خوشحالم که دوباره اومدی پیشم.
ممنونم ازت ...
ان شالله ...
مرسی که اومدی
موفق باشی

متیس یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ http://metisblog.com

چقدر خوبه که شما با این همه ایمان از خدا کمک می خواهی و در شرایط سخت زندگی ایمانت را قوی نگه‌داشتی. امیدوارم هر روز حال ستایش هم بهتر و بهتر بشود.

سلام
فقط خدا کمکم کرده ... ولی همیشه ما آدم ها تا موقعی که اتفاقی برامون رخ نده اینقدر خدا رو نزدیک خودمون حس نمیکنیم و ازش طلب مغفرت و آمرزش نمیکنیم...نمیدونم این چه جور رسمی که توی من بوجود اومده ..ولی دارم تلاش میکنم تا این حرکت غلط رو یه جورایی راست و ریستش کنم ...خدا کمکم میکنه میدونم ..
ممنون متیس جان که اومدی.. مرسی که برای ستایش دعا میکنی..
امیدوارم خدا به درد دل همه جواب بده و مشکلات تو رو هم برطرف کنه..
موفق باشی

نغمه دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:52 ب.ظ http://naghmehdanesh.persianblog.ir/

حال ستایش چطور است؟

سلام
خوبه خداروشکر .. الان نسبت به گذشته بهتر شده ..براش دعا کنید تا کامل از شر این بیماری خلاص بشه ...
ممنون که اومدی پیشم نغمه .
موفق باشی

فروردین چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.farvardins.blogsky.com

سلام خوبی من برای هما بچه های دنیا دعا می کنم چون ایرانی های باستان اعتقاد داشتن اگر برای همه دعا کنید دعا سریعتر مستجاب می شه.در مورد بعضی از جشن ها توضیحاتی دادم سعی می کنم بیشتر بنویسم.اگر دوست داشتی به وبلاگ دوم من موزه مجازی ماسک هم سر بزن.بای

سلام
ممنون که همیشه دعات پشت سر بچه های ایران زمینه...
حتما میام..ممنون از حضورت

palina چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ب.ظ

خدارو شکر که حال ستایش بهتره
و خوشحالم که دوباره شروع به نوشتن کردی.
شاد باشی.

سلام
خدا رو شکر حالش خوبه ..ممنون ..نمیتونم اینجا به همین راحتی به فراموشی بسپارم ...
موفق باشی

فاطمه کیا شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ http://fatemehkia.persianblog.ir

ان شالله که ستایش مثل روز اولش بشه. خوب، سالم، سرزنده...

دختر خوشگلیه ها ماشالله. حتی تو همین دوران مریضیش.

ان شالله که خود خدا حافظشه.

سلام
ان شاالله ..خدا از زبونت بشنوه.
اره هم خوشکله و هم بازیگوش ...
مرسی که اومدی .ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد