همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

شعر ...

 

می سوزم و می سازم و فریاد رسی نیست      

              با این همه اندوه دادرسی نیست 

شب آمد و شب آمدو ناله جانسوز 

  افسوس که می میرم و فریاد رسی نیست 

 

شب

نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

سلام
خجالت ! ندامت ! شر مندگی ! پشیمانی ! رو سیاهی !

چی بگم که بی معرفت و تنبل ام !

خوبی استاد ؟
خداییش چه جوری منو تحمل می کنی !
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خبر بهبودی حال ستایش جون رو دادی خیلی ذوق کردم دوییدم اومدم تبریک بگم و آرزوی سلامتی کامل ش رو بکنم . زیر سایه پدر مادر و خان دایی مهربون .

خودت می دونی دیگه خیلی مخلصیم :دی

سلام مهندس
خوبی؟
این چه حرفیهایی بود که زدی ...؟
بی معرفت که نیستی ولی تنبل که صد در صد...

(یا مکن با فیل بانان دوستی .. یا بنا کن خانه ای در خورد فیل)

خوب شد ..خودت خواستی.کارت سخت تر از قبل شد.

ما چاکریم ...
بالاخره خداوند بزرگ و بلند مرتبه به علت علاقه زیادی که به بنده حقیرش داره ..صبر رو تو وجودش نسبت به انسانهای دیگه بیشتر قرار داده و همین امر باعث شده که من حالا حالا ها شما رو تحمل کنم.
--------------------------
ممنون ... مرسی که دعا میکنی.

ما کوچیکیم

شیدا دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.rozehsiah.blogsky.com

سلام خیلی خوشحال شدم که ستایش خوب شدهیکی از شعرام وواسه ات می زارم جدید نوشتم

تبسم چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ

شعر جالبی بود دلت گرفته بوده؟؟

سلام
ممنون .. اکثرآ شعرهای غمگین کمی دلنشینن .. و برای همه یه جورایی جذاب و جالبه.. البته با همه ی غمگینی که در وجود شعر نهفته شده.
دله منم یه جورایی خاصی که فقط منحصرا برای خودمه گرفته بود...
ان شالله که خدا دل هیچکسی رو گرفتار غم و غصه نکنه..
ممنون که اومدی
موفق باشی

نرگس شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ http://narciss7.blogfa.com/

زندگی دفتری از خاطره هاست.
یک نفردر دل شب.یک نفر در دل خاک.
یک نفر همدم خوشبختی هاست.
یک نفر همسفر سختی هاست.
چشم تابازکنیم عمرمان می گذرد.....
ما همه همسفریم

سلام
شعر خیلی زیبایی بود ..

ققنوس یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.ghooghnoss.blogfa.com

سلام
فریاد رس هست
گاهی ما سکوت می کنیم و فکر می کنیم که فریاد می زنیم

سلام
هست ...
اما از بدی اقبال ما هنوز که هنوزه کسی رو ندیدیم.

ققنوس یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.ghooghnoss.blogfa.com

با رمضان
آپم

مهسا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

بازم سلام
ببخشید من و از در می ندازی بیرون ازپنجره میام :دی

میگما !‌ اون لینکی که تو پست بالاییه جریانش چیه ؟ کلیک نکنیم بترکیم ؟!


______________________________________________
راستی نیا وبلاگم :-S (این علامت بغض نزدیک به گریه بود) |
آپ ماپ خبری نیست خجالت می کشم :(( :(( :(( :(( |
______________________________________________|

سلام
رو که نیست سن ...
بابا جان چندبار بگم اینجا مثل وبلاگ خودته فقط فرش در اینه که شما اونجا کمتر از اینجا مینویسی..
مواظب باش ... مگه به تو نگفته بودم.. الو ..صدامو میشنوی.. الو .. الو
خیش خیش خیشششششش

من که دارم سوت میزنم ..

مهسا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://qqqq.blogsky.com

یا الله
پا شید جمع کنید صابخونه اومد :دیییی

=)) خوداییش من اینجا بیشتر از بلاگ خودم می نویسم !‌ به روم نمی اوردی نمی شد ؟

عجب !‌ قطع وصل می شه اره ؟‌ کی به کیه ما هم سووت می زنیم ضایع نشیم !

میگما ۱‌شما بخش نظرات تون رو غیر فعال کنیم شاید من جا پیدا نکنم واسه نوتن برم بلاگم و اپ کنم :دی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اهنگ جدید هلن رو براتون لینک کردم وقت کردین اپ کنید ۳-۴ تاش خیلی قشنگ بود : (البته اگه تا االان گوش نکردین)
http://senoghteh.wordpress.com/2009/07/18/helen-album/

بفرمایید
ببخشید که ما بدن اطلاع قبلی اومدیم..
خوب این نشونه اونه که شما به ما لطف بیش از حد دارین و همین مسئولیت من رو بیشتر میکنه .. مگه معلوم نبود که خیلی خوشحالم؟
-------------
اینم راه حل خوبیه ..
------------
چشم ...همین یه جا رو هم که داری مینویسی رو هم میخوای من ببندم.. بی خیال .. من گول حرفهای تو رو نمی خورم . منتظرم تا خالی هم که شده آپ کنی..
----------
این شاید برای دومین بار بود که آهنگهای هلن رو گوش میکردم.. این آلبومش جزو زیباترین کارهای کرنامه هنریش بود. البته از دید من.
ممنون که لینگ گذاشتی .. ولی قبلا گوش جان کرده بودیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد