همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

درآمد از اینترنت با سایتهای کاملا ایرانی


درآمد از اینترنت با سایتهای کاملا ایرانی

و

ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی


چند ماهی که سایتهای کلیکی به سبک و سیاق سایتهای قدیمی کلیکی جهان در ایران فعالیت خودشون رو اغاز کردن و با قدرت در این زمینه فعالیت می کنند . خوبی مجموعه های ایرانی اینه که سایتها با بانک های داخل کشور کار میکنند و به راحتی می تونین با زدن چند کلیک ساده از حساب خودتون و از سیستم شتاب پولتون رو برداشت کنین .. این مستلزم فعالیت شما گذاشتن وقت 3 دقیقه ای برای هر کدوم از سایتهایی است که قراره توش فعالیت کنین و این میتونه زمان مناسبی برای شمایی باشه که می خواین فعالیت درامد زا در کنار کارهای اینترنتی تون داشته باشین ..


شاید از خوتون بپرسید که این تجارت چگونه کار میکنه پس با ما همراه باشید :


بسیار ساده،تبلیغ کننده گان برای تبلیغ وب سایت/محصول خود مبلغی را می پردازند و شما با دیدن این تبلیغات درآمد خواهید داشت. ما برای اینکه شما درآمد بیشتری داشته باشید یک لینک مخصوص به هر عضو اختصاص خواهیم داد و شما با تبلیغ این لینک در هر وب سایت و یا توسط ایمیل می توانید نفراتی بصورت رایگان برای خود پیدا کنید، ما بابت هر کلیک آن نفرات نیز به شما پرداخت خواهیم کردو یا شما می توانید از تعداد نفرات عضو در مجموعه ما ، نفرات اجاره کنید و بابت هر تبلیغاتی که این نفرات می بینند در حالی که برای خودشان درآمد دارند،برای شما هم درآمد زا خواهند بود.


سیستم پرداختها چگونه کار میکند :

در حال حاضر پرداخت از طریق تمامی بانکهای عضو شتاب مثل بانک صادرات ، ملی ، ملت،تجارت،سامان،پارسیان و دیگر بانکها انجام خواهد شد تمامی واریزها از طرف وب سایت ظرف ۷۲ ساعت کاری بعد از درخواست برداشت شما انجام خواهد شد و بعد از آن با توجه به نوع حساب شما و بانک مربوطه می تواند بصورت لحظه ای یا تا ۴۸ ساعت دیگر طول بکشد. ضمنا درخواست برداشت از حساب شما نسبت به نوع عضویت شما متغییر است برای مثال:عضویت استاندارد و برنزی هر ۷ روز یکبار می تواند در خواست برداشت نماید ولی اعضای نقره ای هر ۶ روز ، اعضای طلایی هر 4 روزیکبار اجازه دربرداشت از حساب دارند.


پس برای ثبت نام در این سایتها و فعالیت و کسب درامد اقدام کنین و وقت رو از دست ندین



کسب درآمد بدون زحمت زیاد
کسب درآمد از منزل
تعداد تبلیغات تضمین شده
آمار و نمودار مدیریت حساب
امکان ارتقاء عضویت
خدمات بی نظیر در کمک و پاسخگویی به اعضاء



ثبت نام کنید .. برای ثبت نام روی بنرهای تبلیغاتی کلیک کنید ..
 با همکاری با هم میتونیم در این راه موفق تر و موثرتر پیش بریم ..
 پس اگه سوالی هم بود حتما بپرسید .




EBux.IR

BuxHa


ParsianBux


faraz bux

یک باکس

YekBux


TakBux


Sbux


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

man faght ozve teobuxfadeh hastam, vali az baghi saitha nemitonam estefadeh konam. chera?

سلام
خوبی؟
کاش اسمتون رو هم می گفتین تا با هم اشنا بشیم ..

خوبه که داری با تئوباکس کار می کنی اما من متوجه منظورت نشدم که چرا نمی تونی از سایتهای دیگه استفاده کنی ..
من لینک تصحیح شده سایتها رو دوباره میگذارم و شما فقط کافیه ثبت نام کنید و بقیه کارها هم که مشخصه ..
اسم و ایمیلتون رو برام بگذارین

شکیبا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام خوبی؟

میگم این تئوباکس هنوز تصمیم نگرفته دست از پدر کشتگی با من برداره
دوباره که ثبت نام کردم بازم منو مسدود کرد

من این روزا دارم بیشتر وقتمو تو نت صرف سایتهای کلیکی ایرانی میکنم که ماشاءالله هر روز یکی جدید درمیاد...

میگم یه کاری کن...
هر وقت از امروز به بعد یه سایت جدید دراومد شما زودی عضو شو و تندی هم به من خبر بده تا من با با لینک شما عضو بشم
آخه نه اینکه من خیلی فعالم!!!!!!

موفق باشی

سلام
خوبم
تو چطوری؟
واقعا نمیدونم مشکلش با تو چیه ؟ به کل محرمت کرده

معلوم نیست چی ازت دیده

خوبه .. بهتر از بی کاریه .. من هم در همین حین وبگردی یه کارایی میکنم .. بالاخره خیلی هم علاف نیستم /

به روی چشم ..
نه معلومه داری یه کارایی میکنی ..
سلامت باشی

شکیبا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام

ممنون منم خوبم

به غیر از تئوباکس تو ی همه ی اینایی که اینجا لینکشون هست به اضافه ی سایت باکسفا عضوم و هر روز فعالیت دارم.

شاد باشی

سلام
خداروشکر

خیلی خوبه .. یه فکری برای تئوباکس بکن چون از همه ی اینها بهتره ..
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد