همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

نامه تکان دهنده بروسلی به همسرش !


نامه تکان دهنده بروسلی به همسرش !



言语不得”的晁盖忽然醒了过来,“转头看着宋江”,

谆谆嘱咐道:“贤弟保重。若哪个捉得射死我的,便教他做梁山泊主!!


  

منم خیلی ناراحت شدم ...






نظرات 4 + ارسال نظر
ونوس یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ

هانننننننن

آهانــــــــــــن ...

آببببب یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

سللللللللللااااااااااااااااااااامممممممممممممممم داداشی گلم خوبی؟شما چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من که باز همونجوری دارم به زندگیم ادامه میدم.از خودت واسم بنویس

سلام آبجی خانم
ممنون تو چطوری؟
خوشحال شدم دیدم که اومدی
... ان شالله که روند موفقیت هات ادامه دار باشه ..
حتما

علی یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://hees.blogsky.com

منم ناراحت شدم!

من که اشکم در اومد

النا. این منم...زنی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

خیلی باحال بود.....

تو هم خوندیش ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد