همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

نفر به نفر بازیکنان استقلال در دربی 71


نفر به نفر بازیکنان استقلال در دربی 71

استقلال 2 - 0 پرسپولیس
مجتبی جباری: این گل را به همسرم تقدیم می‌کنم/ در فوتبال نباید خیلی زور زد/ هر چه به من گذشت قسمت بود و ناراضی نیستم/ قبلا وقتی بازی می‌کردم عذاب می‌کشیدم/ مثل زیدان دیگر پیدا نمی‌شود


استقلال شهرآورد بزرگ ایران را برد. آنچه این استقلال را از تیمی که مقابل تراکتور دیدیم متمایز می کرد بازی با برنامه در نیمه خودی به خصوص در خط دفاعی بود که باعث شده بود تا پرسپولیس را وارد تله کند. با هم نگاهی داریم به عملکرد نفر به نفر یاران مظلومی:


مهدی رحمتی:

یکی دوباری روی برخی حرکات مردد نشان داد اما در مجموع ثابت کرد یک سنگربان مطمئن تا چه اندازه می تواند خیال یک تیم را راحت کند. روی پنالتی هم نوری هم خوب شیرجه زد وبا آن شیرجه بعید بود توپ حتی اگر به چارچوب زده می شد به تور برسد.
خسرو حیدری(8) :کم تر از همیشه نفوذ کرد زیرا باید در دفاع می ماند واین بار در بال راست به کار گرفته نشده بود. او با ایستایی اش کاظمیان را بی اثر وسپس تعویض کرد.
حنیف عمران زاده:

محکم واستوار در دفاع. در بازیسازی اما هنوز با مشکلاتی روبروست. فضای هوایی مقابل دروازه استقلال با حضور او امن امن بود.
پژمان منتظری:

 روی یک صحنه پنالتی داد ویک بار هم بدجوری کریمی او را جا گذاشت اما در مجموع بازگشتش به دفاع استقلال آرامش داده بود.
میثم حسینی:

کمبود تجربه ونبود اعتماد به نفس کافی در ابتدای بازی از او یک مهره نچسب در ترکیب استقلال ساخته بود اما رفته رفته خود را با شرایط وفق داد ونمره قبولی گرفت.
کیانوش رحمتی:

 گپ های میانه میدان استقلال را پوشانده بود اما در طراحی حملات وآنجایی که پا به توپ می شد کارآیی را که در دفاع دارد نداشت. او اگر سریعتر تصمیم گیری کند بهتر هم خواهد شد.
آندرانیک تیموریان:

در میانه میدان به هیچکس باج نداد. با وجود او بود که جباری با خیال آسوده توپ های دریافتی را تقسیم می کرد. اندو کمی مصدوم نشان می داد ولی خیال مظلومی را راحت کرده بود.
میلاد میداوودی:

 در حسرت گلزنی سوخت. او خوب دوید وخوب پا به توپ شد وشوت زد اما بدشانس بود که نامش به عنوان گلزن دربی به ثبت نرسید. میداوودی هم در پاس دادن دقت لازم را ندارد.


http://img.irna.ir/1390/13900625/1010144/N1010144-1743373.jpg

مجتبی جباری:

امپراتور لشکر آبی پوش. پاس هایش بی نظیر است واین بار هم پاس گل داد وهم گل زد. جباری اگر مصدوم نباشد بلای جان هر حریفی است.
جاسم کرار:نمایی از روزهاای خوبش را به رخ کشید. مدافعان وخط میانی حریف را بارها آزار داد. او اگر در ترکیب استقلال جابیافتد هنوز هم تاثیرگذارتر خواهد بود. فرضیه برتری او یا کریمی آیا حل شد؟
فرهاد مجیدی:

 بازهم قیصر استقلال گلزن دربی بود. او در نیمه دوم کمتر به چشم آمد اما در مجموع همانی بود که انتظار می رفت.
آرش برهانی:

 کم بازی کرد اما همان لحظات کم هم برای او بس بود.آرش می تواند به ترکیب استقلال برگردد.
محسن یوسفی:

 بعد از مدتها که به میدان آمد نشان داد از انگیزه بالایی برخوردار است. حرکتش از جناحی که پاشنه آشیل سرخ ها(جناح چپ) پایه گذار گل دوم شد.
امیرآبادی:

 در آن دقایق اندک کار خاصی انجام نداد.


مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، میثم حسینی، کیانوش رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، میلاد میداودی(76- آرش برهانی)، جاسم کرار و فرهاد مجیدی(79- محسن یوسفی)


نظرات 2 + ارسال نظر
ونوس یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ق.ظ

فوتبال دوست ندارم

واقعا .. حالا چرا میزنی .. بخند ولی من عاشقشم

طاهره یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ

من پرسپولیس بودم!
خیلی دلم برای استیلی سوخت

جدا .. تسلیت عرض می کنم عزیزم
الهی .. بی خیال دلت بابت پولی بسوزه که به همچین آدمی دادن ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد