همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

شاملو بودن



من خویشاوند هر انسانی هستم که خنجری در آستین پنهان نمی‌کند.
نه ابرو درهم می‌کشد نه لبخندش ترفند تجاوز به حق نان و سایه‌بان دیگران است.
من یک لر ِ بلوچ ِ کردِ فارسم، یک فارس‌زبان ترک، یک افریقایی اروپایی استرالیایی امریکایی ِ آسیایی‌ام، یک سیاه‌پوستِ زردپوستِ سرخ‌پوستِ سفیدم که نه تنها با خودم و دیگران کمترین مشکلی ندارم بلکه بدون حضور دیگران وحشت مرگ را زیر پوستم احساس می‌کنم. من انسانی هستم میان انسان‌های دیگر بر سیارهٔ مقدس زمین، که بدون حضور دیگران معنایی ندارم. ترجیح می‌دهم شعر شیپور باشد، نه لالایی.


نظرات 3 + ارسال نظر
ونوس یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ

درود بر علی عزیز

احسنت بر این دید گاه واین قلب بزرگ

سلام

احسنت

النا. این منم...زنی پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.anaa.blogsky.com

سلام علی عزیز:
ممنون از حضوزت دز وبلاگم. با اجازه شما مطلب شاملو را با ذکر منبع در وبلاگم قرار دادم.
درثانی شمار ا لینک کردم. بجهت وبلاگ خوبتون

Ziba چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ق.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

ما ایرونیا این طور شخصیتهای بزرگی داریم و داشتیم
ولی متاسفانه یکی مثل احمدی نژاد بیعقل باید بره سازمان ملل بگه فریاد برعشقو آزادی =))=))دیوانه


راستش وقتی داشت ور میزد همه بلند شدن رفتن چقدر ناراحت شدم فکرشو بکن ایران با این همه فرهیخه با این همه تمدن باید این میمون بره اون بالا چرتو پرت بگه و دیگه ملتا بهش بی احتارمی بکنن

درسته .. یکی و دوتا هم نیستن

بگه چی ؟ منظورت رو نفهمیدم ؟

منم همینطور .. باهات موافقم اما بدون که دولت های غربی نمی خوان ما خودمون باشیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد