همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

حضور لیلا حاتمی در canale+



حضور لیلا حاتمی در canale+ به بهانه اکران فیلم جدایی نادر از سیمین در فرانسه



همزمان با اکران موفق جهانی «جدایی نادر از سیمین» لیلا حاتمی در دو برنامه تلویزیونی در شبکه‌های فرانس۲
و پلوس حضور یافت و به زبان فرانسوی پاسخگوی سوالات منتقدان و مجریان این برنامه‌ها بود.





این فیلم را در اینجا ببینید


نظرات 11 + ارسال نظر
ونوس شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

علی جان درود بر تو باد
لینک فیلم ارور میده یه چک بکن
موفق باشی

درود بارانم کردی .. درود و دو صد بدرود بر تو

درستش می کنم . چشم

سعیده شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

متاسفانه بازیگرای ایران فک می کنن همین که موهاشون پوشیده باشه مسلمونن!
نمیدونن که دست دادن با نامحرم هم گناهه یا خیلی کارای دیگه.......

بازیگر ها که جای خود دارن .. مردم عادی که بدتر شدن ..
کلا بازیگرای معدودی داریم که اون هم واقعا شاید زیر 1% باشه که به این قید و بندها اعتقاد داشته باشن ...
وضع سینمای ایران واقعا ناجور و افتضاحه ... کافی عکسها و فیلمهایی که بازیگران ایرانی برای نمایش فیلمشون در خارج از کشور تو جشنوارها میرن رو ببینی ... این که فقط یه دست دادن ساده بود ..اما ؟!؟!؟؟!

راز شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ http://manoshab.blogsky.com/

ممنون
منم لینکتون کردم با افتخار...
واقعا وبتون زیباست و پربار... موفق باشین

خواهش
البته این افتخار اول نصیب من شد ...
نظر لطفتونه ... ممنون
سلامت باشین

ارام شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ http://ghasam.blogsky.com

سلام مرسی که سر زدی

بالاخره من هم باید بعضی وقتا یه سری بزنم

نمیدونم باید چیکار کرد...

فعلا

سلام
خواهش می کنم ...
آره ... بعضی وقتات یهویی میشه 6..7 ماه ... یه دستی سرو گوش وبلاگت بکش .. خوبیت نداره اینجوری خاک بخوره

چرا؟

آرام یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ http://ghasam.blogsky.com

سلام
یه دو راهی خیلی بد نمیدونم بین بد و بدتر کدومو انتخاب کنم. یا باید به اونی که دوسش دارم کمک کنم یا به بهترین دوستم از بچگی . اگه به اونیکه دوسش دارم کمک کنم دوستم دیگه باهام حرف نمیزنه و اگه به دوستم کمک کنم اون دیگه باهام حرف نمیزنه . موندم چیکار کنم.

صفورا یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام
خوبی؟
این قسمت بالای وبلاگت که نارنجیه (عکسه)
چجوری درستش کردی بهش دقت نکرده بودم خیلی قشنگه

سلام
ممنون خوبم تو خوبی؟
اره .. عکسه

واقعا بهش تا حالا دقت نکرده بودی ایول ... کارت درسته .. این عاشقی بدجوری حواست رو به خودش معطوف کرده ها ... مواظب خودت باش
چشمات قشنگ می بینه ... آره درستش کردم با فتوشاپ ...

آرام دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ http://ghasam.blogsky.com

دیروز کلا اعصابم واسه این خورد بود تا اینکه وقتش شد . برای دوستم همه چیو تعریف کردم و گفتم که قرار بود چیکار کنیم اون ناراحت نشد . ولی چون دیگه به اونی که دوسش دارم نتونستم کمک کنم خیلی از دستم ناراحت شد و دیگه هم جوابمو نمیده . ولی ناراحت نیستم چون حداقل دوستم اصلا ازم ناراحت نیست

ارام دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://ghasam.blogsky.com

سلام
از یه لحاظ خوبه از یه لحاظ هم خوب نیست . هیشکی خوشش نمیاد که یه نفر بهش بی محلی بکنه.
راستی خیلی ممنون که اینقدر چرت و پرتای منو گوش میدی .

سلام
هیچکس خوشش نمیاد البته اگه شعورش برسه و بفهمه علت چیه و سعی کنه برطرفش کنه ..
خواهش می کنم ... این چرت و پرت ها ادم رو وادار میکنه چرت و پرت هم جواب بده ...

سعیده چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

متاسفانه می بینم!
حتی یه وختایی دوستام یه چیزایی تعریف می کنن که هرچی سعی می کنم بهشون بفهمونم این کارشون گناهه گوشاشون بدهکار نیست!
واسه ی همین مجبورم که بی خیالشون بشم و همشو تو خودم بریزم!

پس کاری ام از دستت بر نمیاد ...
ببین مشکل اونها نیستن .. این توی باورهای ما هست که نمی خوایم قبول کنیم حقیقتی رو که وجود داره ... دوستان شما هم گوششون بدهکار نیست چون دلشون با تو نیست ... دارن از خودشون فرار میکنن .. دارن روی همه چی سرپوش میگذارن ... باید آزاد بگذاریشون تا بتونن اینجور مسائل خودشون تحلیل کنن و برن بگردن دنبال ریشه ی کاری که میتونه در عین سادگی ، خطرناک هم باشه بگردن ...

چرا آخه باید کلا بی خیال بشی .. تو اینجوری خودتو عذاب میدی .. بگرد دنبال راههایی که میتونی حرفت رو ثابت بکنی .. چون جوونهای این دوره زمونه تا چیزی رو نبینن قبولش نمی کنن .. حالا این مسالئل هم که جای خود دارن

زیاد خودتو ناراحت نکن

فروردین پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ

من نمی دونم چرا بعضی ها فکر می کنن باید همه عالم و ادم مسلمون باشن ، اون حجاب داره چون نمی خواد ملت با فرهنگ ایران براش حاشیه درست کنن و دست می ده چون مودبه
این حرکات چرا دست داد چرا حجابش اینطوری بود یا اصلا چرا حجاب داشت مال کسانیه که به واسطه مذهبشون نون می خورن نه اونایی با عقل و شعورشون زندگی می کنن . ظاهر برازنده و رفتار مودبانه لیلا حاتمی در این شبکه سبب شد بیشتر بهش احترام بزارم البته همیشه از لیلا این انتظار میره چون بازیگر خوب و بدون حاشیه ایه

سلام
خب این یه یه عرق مسلمونیه که تو وجود خیلی ها هست ... حتی تو وجود مسیحی ها و کلیمی ها و ...

منظورت اینه که لیلا زیاد هم تو قید و بند حجاب نیست و فقط و فقط می خواد که ملت شریف ایران براش حاشیه درست نکنن ؟!!!
توی مودب بودن ایشون اصلا شکی نیست .. کاش کسی که این شکلی حجاب خودش رو رعایت کرده بود برا درست نکردن حاشیه اون دست رو هم نمیداد که این همه وقار و ادب رو خراب نمی کرد ..

اصلا باهات موافق نیستم .. اما با قسمت دوم صحبتت موافقم .
من نمیخوام باهات بحث سیاسی و مذهبی کنم .. چون همین سیاستی که برای مذهبی نگه داشتن مردم دارن بکار می برن یه اشتباه و یه اجهاف در حق مردمیه که میخوان با آزادی زندگی کنن ..
الان جامعه ی ما در در وضع اسفباری به سر می بره و این وضع افتضاح زیر پوست این شهرهای به ظاهر اسلامی داره به گند کشیده میشه و بوی گندش گاها خفه کنندس ...
این ظاهر سازی ها یه سم که داره کم کم مردممون رو به کثافت و لجن میکشه ... من موافق حجاب اجباری نیستم .. هر کسی باید خودش به اون جایگاهی برسه که بره دنبال حجاب .. ما به جای اینکه با زور و فشار و خرج این همه پول برای ظاهر سازی و به نوعی که میگن سالم سازی جامعه باید دنبال فرهنگ سازی و ترویج اسلام به نوعی باشیم که خودمون کشیده شیم به سمت حجاب و بفهمین که چرا اسلام تاکیدش بر اینه که حجاب رو رعایت کنین ... اینها میخوان زن و مرد جامعه ی ما رو خراب کنن و خوب راهی رو هم در پیش گرفتن ...

فروردین پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ

علی اکبر اگر قرار باشه برای درست نشدن حاشیه مثلا حجاب داشته باشم دست هم ندم اصلا تو مصاحبه هم شرکت نکم اصلا فیلم بازی نکنم اصلا برم بمیرم ...
گور بابای همه ادمایی که تو حاشیه ان
همون ادمایی که می خوان زن و مرد جامعه ما رو خراب کنن ، خوب متوجه شدن که زنها و مردهای جامعه قابلیت بسیار بالایی برای خراب شدن دارن چون تو حاشیه حاشیه حاشیه

ببین ندا جان حجاب شاید اون چیزی نباشه که تو فکر می کنی ... من هیچ اصراری هم نمی بینم که به کسی به زور حجاب رو بخوان تحمیل کنن ... مثل بی حجابی میمونه که کسی قرار نیست به زور کسی رو بی حجاب کنه ..
باید به قوانین یک کشور احترام گذاشت .. اگر هم حجاب داری پس دیگه دست دادنت چیه ...
همین حاشیه سازی هاست که جامعه رو داره به فساد و منفجر شدن درش نزدیک میکنه ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد