همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

تیکه به دختران

تا ساعت 10 بود


یه استاد داشتیم هر سری میومد سر کلاس به دخترا تیکه مینداخت . یه بار دخترا تصمیم میگیرن با اولین تیکه ای که انداخت از کلاس برن بیرون . قضیه به گوش استاد میرسه جلسه بعد یکم دیر میاد سر کلاس میگه از انقلاب داشتم میومدم دیدم یه صف طولانی از دخترا تشکیل شده رفتم جلو پرسیدم گفتن با کارت دانشجویی شوهر میدن! دخترا پا میشن برن بیرون استاده میگه کجا میرید وقتش تموم شد تا ساعت 10 بود!
نظرات 5 + ارسال نظر
شکیبا پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

این لطیفه رو من یه جور دیگه شنیده بودم آفرین به شما که اونو به صورت اسلامی در آوردین!

اااا پس شنیده بودی ... اما لطیفه نبود واقعی بود
اسلامی ؟؟!؟! غیر اسلامیش کدومه بگین ما هم بدونیم

ونوس پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ق.ظ

ایول عجب استاد باحالی دارید خوشمان اومد ازش از طرف من ببوسش

استاد ما نبود این آقای باحال
جدا پس خوشت میاد یکی بذاره سره کارت ..
اون که به چشم

سعیده پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

اونوخ میگن استادای مرد به دخترا نمره میدن!
این یارو خیلی کرم داشته ها!

ببینم چی شده شما گیر دادی به این دخترای بدبخت؟؟؟؟؟؟

این فقط شوخی میکرده نمره میداده ...
کرم که فراوان داشته .. احتمالا می خواسته یکی با خودش ببرتش ماهیگیری

دخترای بدبخت نه بابا ... این دخترا پسرها رو بدبخت کردن ..
دلم براشون سوخت ... خیلی گناه دارن .. باشه دیگه گیر نمی دم بهشون گریم رو در اوردی

م دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://golhayebabone.blogsky.com/

الهی کاش ما هم از این استادا داشتیم

سلام
واقعا ... انگار تو هم دوست داری بری سره کار ...

ونوس چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

کلا از آدمهای اینجوری خوشم میاد کلی حال می کنم از اینکه کم نمیارن

راست میگی ... پس دوست داری هی یکی از راه برسه دستت بندازه ..
اره دیگه تو هم از اونا بدتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد