همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

هرکسی


هرکسی کام دلی آورده از کویت به دست
ماهم آخر در غمت خاکی به سر خواهیم کرد

نظرات 5 + ارسال نظر
سعیده جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

حب چرا خاکی به سر کنین؟؟؟؟؟
شمام با تلاش کام دلی خواهید آورد به دست!

پس میگی چیکار کنم ؟ هان
تلاش ... کردم نشد ... الان چیکار کنم ؟

صفورا شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://lahzehayeshaeraneh.blogsky.com/

سلام خوبی؟
دستم جای آمپولش کبود شده

میدونی من تا حالا خون نداده بودم کارم هم به آزمایش و این حرفا نکشیده بود اینه که یکم واسم سخت بود و فکره مردن اومد توی سرم

این پستت رو باید تو وبلاگ دیگت میذاشتی ...

قشنگ بود
مرسی که سر میزنی..

سلام
ممنون خوبم
دکترای این دوره زمونه بدرد لای جرز میخورن ..
چه ربطی داشت آخه ! شاید ترس داشتی که اومده بوده تو وجودت ..

اره .. گه گداری اینجا هم میگذارم شعرهای مورد علاقه ام رو

مرسی که اومدی
خواهش

سعیده شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام

ولی آخر نفهمیدم که بود که مرا با سکوتی بغض آلود صدایم کرد...

نمی دونم تا آخر امتحانا کی می تونم بیام تو نت بازم!
فعلا هم که تو خونه دارن از همه چی محرومم می کنن که درس بخونم یکم!
مثه الان که کلی ممنوع شدم از اینکه بیام پای کامپیوتر !چون فردا ریاضی ترم دارم!
منم که سراپا گوش می کنم به حرفاشون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام
گوشهات تیز شدن ها ... حالا کی بود این که با بغض نترکیدش صدات کرده ؟


مثل یه دختر خوب بشین سره درس و مشقت و به حرف پدر و مادرت هم گوش کن ... وقتی هم اومدی میخوام خبرای خوب بهمون بدی .. البته میدونم که حرف تو گوشت نمیره که نمیره

تو که راست میگی

ونوس یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام علی جان
خوب چی بگم؟؟؟

سلاف صدف جان
چیزی نمی خواد بگی .. همین که اومدی بس است ..

سعیده پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

حالا بازم تلاش بکن اشکال نداره!
بزرگ نیشی یادت میره!

آخرشم نفهمیدم که کی صدام میکرد!

مجبورم که درسامو بخونم چون توی کنکور تاثیر داره!

تلاش .. کلمه ی قشنگی ایه ... بی خیال
چیزی نیست که بخوام تو زندگی ثبتش کنم تا یادگاری بمونه ...

همینه دیگه گاهی صدای بی صدایی از بس که تو سینه مونده به سختی در میاد کاش میشندی ... کافیه برگردی تا ببینی

پس تمام تلاشت رو بکن ... موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد