همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

یک عکس خیلی متاثر کننده





اگه فکر میکنین این یه عکس معمولی

از یه جاده آسفالته در اشتباهین!



نظرات 11 + ارسال نظر
لعیا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.edu-student.blogsky.com

با سلام
آیا مایل به تبادل لینک هستید؟
با تشکر

سلام
چرا نیستم .. خوشحالم میشم
خواهش می کنم

صفورا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام
خوبی؟
خیلی بی معرفتی
یه سری نمیزنی

سلام
ممنون تو خوبی؟
چرا اخه ؟
من که اومدم پیشت .. حالا گریه نکن بازم میام

ونوس دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام علی جان
واییییییییییییییییی چقدر ماهی مرده

سلام
می بینی ... چقدر دلخراشه .. این ادم دوپا باعث همه ی خرابکاریهایی است که روی زمین بوجود میاد ... این یک نمونه بزرگ و خیلی کوچک از بین بردن ابزیان است ... بازم محیط زیستمون رو با تولیدات اشغالمون کثیف کنیم ... و باز هم لوله های کارخانجاتمون و فاضلاب های خانگی امان در رودخانه ها جای کنیم ... این یعنی مرگ ..
امروز برای همسایه و فردا برای خودمان

نازنین سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://hamechiohichi.blogfa.com

سلام وب بسیار جالبی داری من اپم با سری 2 عکس بچه

سلام
ممنون .. نظر لطفته
اومدم

فریناز سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام
بله واقعا هم متاثر کننده بود....

خیلی چرخیدم توی وبتون
واقعا عالیه
به درد من که خیلی خورد...
خوشحالم شکیبا دوست خوبی مثل شما رو داره
موفق باشین

سلام


ممنون دوست عزیز ... خوشحالم که خسته کننده نبوده
لطف دارین شما ..
مرسی فریناز خانوم .. شما هم از دوستان خوب ایشون هستین و باعث افتخار منه که با شما اشنا شدم ..

سسلامت باشی

بهاره چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

وحشتناک بود...ولی جالب

سلام
خیلی
جالب که بود اونم به خاطر نحوه عکاسی عکاس برای وسعت فاجعه

مریم جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ http://secret1.blogsky.com/

واقعا شوکه شدم و متاثر
واقعا نمی دونم چی بگم
بعضی وقتا از خودم می پرسم خدا چرا ما آدما رو آفریده؟

سلام
می بینی ...
حرفی نمیمونه .. میدونم

ولی من میدونم که نیافریده بود که این چیزا رو ببینه .. هر چند که میدونسته

شکیبا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

ااااا فرینازی هم اینجاس! چه جالب

من اولش واقعا فکر کردم آسفالته ولی بعدش که دیدم اینهمه ماهی مرده دلم واسه شکم خودم سوخت!

آخه من ماهی خیلی دوست دارم ای کاش اینا همشون الان زنده بودن و من خورده بودمشون

اره ... ایشنون تشریف اوردن .. حضور مستمر شما باعث میشه دوستان خوبتون هم به من سر بزنن ...

ای شکمو ... تو جلوی این شکمت رو نمی تونی بگیری ؟! تو آخه این همه ماهی میتونی بخوری .. اگه بتونی که دیگه ماهی نمی مونه که فردا بخوری ... کم بخور همیشه بخور .. چاقالو

ماهی زنده مگه میخوری تو؟ تو خام خواری ...!!!
اگه همه یاینا زنده بودن که تیکه کوچیکت گوشت بود ..

سعیده شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ق.ظ

آدم دلش میگیره این چیزا رو که می بینه!
این همه ماهی مرده.....

واقعا ... حالا خودتو ناراحت نکن... اتفاقی که افتاده .. تبلیغ کنید که بیشتر ازین تکرار نشه

ویتامین یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

دق مرگ شدم کی یه همچین کاری کرده؟خودم میرم باهاش دعوا میکنم

حالا خودش رو ناراحت نکن .. یکی کرده دیگه چه فرق میکنه ..
بی خیال عمو

[ بدون نام ] یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ

خیلی بده وحشتناکه

بدیش که بده وحشتناکم که نگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد