همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

پیامبری که از نو باید شناخت

پیامبری که از نو باید شناخت




ایوان کسرا شکافت، آتشکده فارس خاموش شد، دریاچه ساوه خشکید، خدایان سنگ و چوب عرب سرنگون شدند. نوری به آسمان بلند شد که تا فرسنگ‌ها آن‌طرف‌تر دیده شد. انوشیروان و موبدان خواب‌های وحشتناک دیدند... و محمد(ص) به دنیا آمد. این مولود بارها و بارها در کتب آسمانی قبلی بشارت داده شده بود. به همین دلیل اقوامی از یهود و نصارا دشواری زندگی در ریگزارهای عربستان را به جان خریدند تا در زمان بعثت پیامبر آخرین، از اعوان و انصارش باشند. البته از کسی پوشیده نماند که شیطان نفس این اقوام اجازه نداد پیامبر(ص) را تصدیق کنند و سخت‌ترین دشمنی‌ها را به او روا داشتند. اما حقیقتی هست و آن این‌که با پشت کردن به خورشید نمی‌توان نور آن را انکار کرد، کافی‌است فقط چشم‌ها باز باشد. محمد(ص) پیامبری است که هر بار باید از نو شناخته‌شود و بعید به نظر می‌رسد این شناخت هیچ وقت به کمال برسد.


نظرات 3 + ارسال نظر
باقری پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com/

سیزده بدر یاهولوکاست ایرانی؟

از پوریم چه می دانید؟ - آیا استر را می شناسید؟ - آیا مردخای را می شناسید؟ - آیا آنوسی ها را میشناسید؟ - از پایکوبی سالانه کلیمیان ایران در جشن ایرانی کشی پوریم چه اندازه اطلاع دارید؟ - آیا می دانید پس از پوریم تا دوازده سده مردم ریشه دار ایرانی در سکوتی مرگ بار فرو رفته بودند؟ - و آیا می دانید تورات قتل نزدیک به هشتاد هزار ایرانی را پذیرفته است؟ - و آیا می دانید پژوهشگران این رقم را هم جعلی و رقم درست قربانیان مظلوم ایرانی را تا پانصد هزار تن برآورد زده اند؟

آیا زمان آن نرسیده که ماجرای غم انگیز کشتار نیاکان ما در کتاب های تاریخ ایران ثبت و به گوش دانش آموزان و دانش جویان ایرانی برسد؟

معصومه دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ http://baghe-bibargi.persianblog.ir

سلام
مرسی از پست زیبا و نورانی تون
همچنین عکس جالب اون!!

سلام
خواهش می کنم
ممنون از حضور شما در وبلاگ ..

شکیبا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ق.ظ

درود خداوند بر او خاندان پاک و مطهرش باد

درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد