همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

خلیج پارس ...persian gulf



If USA wants to change the Name of PERSIAN GULF they should also change the

Tombstones of their Soldiers!...



اگر آمریکا میخواهد نام خلیج پارس را تغییر دهد باید سنگ قبرهای سربازانش را نیز تغییر دهد




نظرات 19 + ارسال نظر
ونوس دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ http://sadaf555,blogsky.com

سلام علی جان
پر کار شدی پسر فکر کنم آمریکا بدش نمیاد ما هم اسم کشورش روعوض کنیم همش تقصیر این ... بگذریم
راستی عکس پست قبلی باز نشد و همین طور قبلیش خب من چی کار کنم؟؟؟؟؟
مرسی که بهم سر میزنی

سلام
اره دیگه .. تنم خوره به تن شما
حالا قاطی نکن .. چیزی که شده .. باید درستش کنیم ..
مشکل از ریشه خرابه .. البته هنوز هم ازون طرفه

ثریا (قشنگ ترین دقایق در کنار هم..) دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ق.ظ

نمیدونم چرا نظری که برام گذاشته بودی حذف شد من دلم به نظرای تو خوشه اونم پرید به جون علی چاقالو نمیدونم چرا اینطوری شد
خوبه خوبه حالا پیشه خودش فکر میکنه چه خبره منکه کمبود نظر ندارم
.
.
.
.
.
.
.
.
کجا میای علی چاقالو میگم وایسا ببینم کسی نیست خوبه هیچ کس نمیبینه نظرتو دوباره برام بزار ثواب داره
ولی خوب این اپی که کردی اصلا من خوشم نیومد خلیج همیشه فارسو محمود داره عربیش میکنه به امریکاییه هیچ ربطی نداره نری به محمود بگی ها من خودم برادر زاده شم حواست باشه یه وقت حرفی نزنی که پشیمون شی اره جونم تو با برادر زاده محمود طرفی احترام بزار

من که میدونم چون جوابی براش نداشتی پاکش کردی .. موردی نداره عزیزم .. حالا تو کف اون نظر واقعا تکم بمون ..
نظری که نداری ... داری . من نیام اونوری کسی پیشت نمیاد که .. اگر هم بیاد جان من اصلا باهاش حال می کنی ؟ نه ..

اصلا حرفشو نزن .. چون یادم نیست چی گفتم

حالا من نمی دونم کی دستش تو کاره ولی این آمریکاییها هم بی تقصیر نیستن ... ااا .. برادرزاده محمودی .. سلام عرض شد .. چرا زودتر نگفتی .
میگم کم نمیاری تو جواب دادن به کامنت های من ...
احترام که حرفشو نزن .. من قرار باشه به کسی احترام بگذارم به خاطر وجود خودشه نه کس دیگه ای .. پس الکی ادای حاکم بزرگ رو در نیار سگارو ...

ثریا (قشنگ ترین دقایق در کنار هم..) دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ http://soraya90.blogsky.com

خورده برده داری برو به عربای خوشتیپ بگیر که خلیج همیشه فارسو میخوان بدزدن اه اه اه من بدم میاد از این عربا راستی میبینی ما چقدر بدبخت شدیم که قطر میزبانی جام جهانی رو گرفت ولی ایران با اون ابهتش هنوز منتظر ظهور امام زمانه که بیادو فوتبال ایرانو ارتقاء بده
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی

خوب مگه من به تو گیر دادم .. آخه ؟
سوسمار خورها هم ادم شدن ... این ربطی به بدبختی ما نداره ..ما رو حقیر کردن .. قضیه رو س ی ا س ی نکن عزیزم .. برادرزاده فلان بن فلان ...

سارا دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

سعیده دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ

خب دیگه !
حتما بلدن اینارو هم پاک کنن!
خجالت که نمیکشن!
رو که ندارن ! سنگ پای قزوینه!

آره دیگه ...
خوب راه حل دارن دیگه ...
بی شرمن ..
واقعا .. بی تربیتن

سعیده دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای !
این متنه که واسه زندگی ماله خودته؟!؟!؟!؟!؟!؟
+++++++++++++++++++++++++++++
ولی فک می کنم راع به بچه های تو دلی درست بگیا!
خود من که واقعا سختمه احساسمو راجع به هر چیزی واضح بیان کنم!
نمی دونم ماله بی احساسیمه! یا به قول تو حیا و خجالت!

ونوس دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ http://sadaf555,blogsky.com

دوباره سلام علی جان
می گم گیر دادی ها به اینور اونور اوضاعش چطوره
برم تا یه پست جدید بزارم حتما بیا بخون

سلام
اوضاع که خرابه ... شما هم گیر بده .. میخوای به تو هم گیر بدم . سر به سر من نذار
چشم .. برو

ثریا (قشنگ ترین دقایق در کنار هم..) سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ http://soraya90.blogsky.com

چشم بجون خودم دیگه س ی ا س ی حرف نمیزنم
ولی خودمونیم منکه نمیتونم کتمان کنم برادر زاده کیم چرا اینقدر میترسی خوب ااااااااااااااااااااااا
بسوزه پدر این ژنتیک
ببین چه ها که نمیکند

آفرین دختر خوب ...
منو ترس .. تو ترسیدی که خودتو لو دادی ...
پی باید خیلی زشت باشی .. اه اه .. یه زشت چاقالو .. چه شود

بله دیگه ... خدا به خیر کند

سعیده سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

همه ی خانما که مثه هم نیستن !
که نازخر بخوان!!!!!!!!!
خیلی وقتا هم شما مردا به یه مادر نیاز دارین تا یه شوهر !

درسته .. 1% شون فرق می کنن ... موافقم باهات
واقعا نمی خوان .. خوب شما رفتی جزو اون یک درصد
سوتی دادی در حد تیم ملی ...
تا یه شوهر ؟!!؟1؟!!؟1؟
دست شما درد نکنه ..
خوب یه زن اگه بتونه مادر خوبی هم باشه میشه روش خیلی حساب کرد ..
من مامان میخوام ...

مهراز سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://mahraz-2010.blogsky.com/

سلام

آغازگر جنگ درونم بلوغ افکارم

سلام

اشکـ+ـان سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://takpesar.ir/

اصلاً کلاً آمریکا بی جا میکنه که بخواد اسم عوض کنه!
اینقدر افراد بی عرضه گذاشتیم واسمون کار کنن که اول که هرچی آثار باستانی بود بردن. بعد که عربا دانشمندامون رو زدن به نام خودشون.
بعدشم که دارن خلیج رو میگیرن!
کاش میومدن ریس جمهورمون رو میبردن :(

کلا ...

شما هم داری میگی ببرن که ... آثار باستانی ایندگان رو دیگه خراب نکن

ثریا (قشنگ ترین دقایق در کنار هم..) سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ http://soraya90.blogsky.com

__*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*تقدیم به تو
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*تقدیم به شما
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*

ونوس جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ق.ظ http://sadaf555,blogsky.com

سر به سرت میزارم ببینم می خوای چی کار کنی

خوب خودت خواستی .. منتظر باش ..

ونوس شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ http://sadaf555,blogsky.com

منتظرم هااااااااااا زود باش می خوام ببینم چی کار می خوای بکنی

خوب قبل از همه چیز سرت رو بفرست بیاد ...
حالا ما یه چیزی گفتیم تو هم دنبالش رو بگیر .. خودت خواستی

ونوس سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ http://sadaf555.blogsky.com

سلام علی جان
اوهو دلت میاد سرمنو بکنی؟؟؟؟
مگه من ینگ عروسم که دنبالش رو بگیرم.نه اصلا می خوام ببینم چی کار می خوای بکنی

سلام عزیزم

نه .. میخواستم فقط سر به سرت بگذارم .. یعنی سرم رو بگذارم رو سرت ... همین
خوب داری میگیری دیگه .. دزد دریایی
فقط نازت می کنم همین ... من خیلی روح لطیفی دارم

ونوس سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام نازنین
خب پس خیالم راحت باشه خب اگر می خوای سر به سرم بذاری اشکال نداره ولی سرت رو رو سرم نذاری ها
نخیر هم تازه من هر جا باشم عروس باید بیاد دنباله لباس منو بگیره
وای مرسی فقط زیاد نازم نکنی ها چون پوست خیلی لطیفه بابا روح لطیف

سلام
راحت راحت .. جانی دوباره گرفتی .. اره
باشه .. سرمو میذارم رو شونه هات .. خوبه
واقعا .. پس یکی کمه .. باید ۱۰۰ تا عروس دوربرت باشن ...
خواهش دزد دریایی ... من میگم بی ادبی میگی برا چی!
چه پوست لطیفی .. نه حواسم رو جمع می کنم .. دست می کشم رو سرت .. به پوستتم آسیب نمی رسه

ونوس شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام گل پسر
اونی که جان دوباره میگیره کسه دیگه ای هستش خب معلومه که باید ۱۰۰ تا عروس دورم باشن البته باز هم کمه ها
میگم انقدر به من نگو دزد دریاییی آخر سر خودت رو اون علامت دزد دریایی ها می کنم ها
من و ادب اصلا مگه میشه
پس چی فکر کردی مثل کرگردن هستم فقط موهام رو نکنی ها انقدر مهربون نباش دلم نمیاد بکشمت ها

سلام گل دختر
کیمدی ؟
دور من یکی رو خط بکش چون اصلا من تو این جور قرطی بازی ها شرکت نمی کنم .. البته اینو گفتم چون نمی تونی کسی رو پیدا کنی اخر میای سراغ من .. دماغ سوخته ...
چشم دزد رویایی ...
بیا خودتم داری میگی .. بی تربیت
مثل کرگدن که نه اما یه کم بهتری .. مگه من اپیلایتورم ..
مگه کسی موهات رو کنده که به من میگی این کارو نکنم !؟
من خیلی مهربونم تواولین کسی هستی که به این راز پی بردی اینقدر حرف از کشتن نزن .. تو اصلا تا حالا یه پشه رو هم کشتی .. نه کشتی؟ تو اگه یه ساس هم زخمی شده باشه سعی میکی دوا و درمونش کنی خانم دامپزشک

ونوس شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

علی مگر این که دستم بهت نرسه تیکه بزرگت گوشتِ/ تو پسر به این خوبی و مهربونی دلت میاد با من با کسی که قرار براش مدل بشی اینجوری حرف بزنی میگم تو خودت رو قاطی هم نکنی کلا قاطی هستی خب بشین تا بیام سراغت برای این قرطی بازی ها

وای چقدر من گوش دوست دارم .. یعنی میتونی همه جوارح بدنم رو گوش کنی ؟ آره چه خوب
هندونه میذاری زیر بغلم ... گوشام داره دراز میشه .. خوب بیشتر تعریف کن .. دماغ تو هم داره دراز میشه
دست شما درد نکنه .. حالا من قاطیم دیگه ؟ باشه دیگه نه من نه تو نه تو نه من

میای .. منتظرم با یه بوم سفید بیا که نقاشیم رو هم بکشی

ونوس دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ

می گم تو اگر جواب ندی نمیشه هان؟؟؟؟ مردم از خند از دستت الان می خوام دیگه برم لباس بپوشم برم سر کار میگم بعدی رو هم بخونم میرم نمیشه که تو قاطی که نیستی ولی قاطیت می کنم خب پس الان دیگه نه تو نه من نه من نه تو پس کی با کی مواظب خودت باش

نه
الان لازمت داریم .. خدا نکنه ..
می بینی قبل کار خوندن مطالب من وچه انرژی مضاعفی به تو میده ...
برو دیگه .. ولم کن
داری خطرناک میشی ها .. بازم که شروع کردی.. خوب شما با من .. حتما تو هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد