همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

چرا آقایون ناگهان خانمی که عاشقش هستند را ترک میکنند؟



   چرا آقایون ناگهان خانمی که عاشقش هستند را ترک میکنند ؟







چرا باید آقایون رابطه ای عاشقانه را برهم بزنند؟

در زیر به سه دلیل اصلی آن اشاره می کنیم.


شما رابطه ای فوق العاده با مردی که عاشقتان است دارید. همه چیز خوب است اما یکدفعه اتفاق بدی می افتد: او می گوید که چندان از زندگیش راضی نیست و بعد ناگهان شما را ترک می کند.

همین چند روز پیش بود که خیلی به هم نزدیک بودید و احساس صمیمیت زیادی می کردید. چه بلایی سر آن عشق آمد؟

واقعیت این است که خیلی از مردها اشتباه نموده و از رابطه عالی که می توانند با یک زن فوق العاده داشته باشند فرار می کنند.

قرار نیست این اتفاق برای شما بیفتد. به خاطر همین سه دلیلی که موجب می شود آقایون خانمی که دوست می دارند را ترک کنند اشاره می کنیم و می گوییم که باید چه کنید تا این بلا سر شما نیاید.

حواستون رو خوب جمع کنید و مردها رو فراری ندید

  • فشار احساسی

رابطه با یک مرد می تواند مسائل احساسی زیادی برایتان ایجاد کند. سوال اینجاست که آیا اجازه می دهید این احساسات درونتان به وجود آمده و در انتها منفجر شود؟

آیا فکر می کنید که مردتان مهارت های احساسی لازم برای کنترل این موقعیت ها را ندارد و یا وقتی شما در بدترین شرایط روحی و احساسی هستید از شما دورتر می شود؟

اگر اینطور است احتمالاً با مردی هستید که هیچ تمرکز احساسی ندارد تا وقتی شما مشکلات احساسی پیدا می کنید، او را آرام کنار شما نگه دارد.

این اشتباه مردان است. یک مرد بالغ باید منبع حمایت و ثبات مردانه در رابطه باشد. اما گاهی اوقات، حتی یک مرد خوب ممکن است دچار فشار احساسی شود. این همانجاست که مرد قادر نخواهد بود احساساتی که به سمت او می آید را کنترل کرده و آنقدر از درون احساس اضطراب می کند که ممکن است همه چیز را بگذارد و برود. اما چرا این مسئله اینقدر مهم است؟

اگر یاد بگیرید که بدون فشار آوردن روی مردتان درمورد موضوعات مختلف با او حرف بزنید، رابطه تان بسیار بهتر خواهد شد. اما اگر بخواهید به اجبار همدیگر را به سمت یک مکان امن از نظر احساسی بکشانید تعجب نکنید که از شما دور شود.

  •  احساس می کند شما می خواهید او را درست کنید

اگر آنچه که می خواهید را از رابطه نگیرید، طبیعی است که خسته شوید و سرانجام نتوانید به راحتی و البته عاشقانه با مردتان حرف بزنید و ارتباط برقرار کنید. این همانجایی است که خواسته ها و انتظاراتتان وسط کشیده می شوند. وقتی زنی احساس نکند که مردش به حرفهای او خوب گوش می دهد، عوض کردن لحن تنها راه برای جلب توجه مرد خواهد بود.

متاسفانه در این مواقع مردها نیت شما را درک نکرده و احساس می کنند که از او انتقاد یا عیب جویی شده است. اگر مردی حس کند که شما می خواهید درمورد اشتباهات یا کمبودهای او قضاوت کنید، هیچوقت با شما حرف نخواهد زد و به حرفهایتان هم گوش نخواهد داد.

شما می توانید این فضا را برای طرفتان ایجاد کنید که به انتخاب خودش مرد بهتری باشد اما اینکار با تقاضای شما برای تغییر او میسر نخواهد شد.

  •  می ترسد آزادی خود را از دست بدهد

آیا به این فکر کرده اید چرا یک مرد خودش را به یک زن متعهد می کند و مرد شما این اواخر چه حسی به رابطه داشته است؟ اگر روابط منفیتان بیشتر از روابط مثبتتان بوده، مرد به این فکر می کند که شما برایش چه فایده ای دارید. اگر این وضع برای مدتی طولانی ادامه پیدا کند مطمئناً به دنبال یک راه فرار خواهد بود.

از طرف دیگر، اگر رابطه تان رابطه ای سالم، مفرح و صمیمی باشد، مرد برای متعهد کردن خود به شما هیچ تردیدی به دلش راه نخواهد داد. شما برای او آن زن استثنایی خواهید شد که با اولین نگاه عاشقتان می شود و همه آرزویش ماندن با شماست.

اگر رابطه تان از نظر احساسی لحنی مثبت داشته باشد، مرد بیشتر از اینکه به از دست دادن آزادی خود فکر کند به آنچه که با شما به دست خواهد آورد فکر می کند.

چه باید بکنید

اگر باور داشته باشید که مردها بی هیچ دلیل ممکن است یک زن خوب را ترک کنند باعث خواهد شد که رابطه ها به نظرتان ناامیدکننده و بیهوده به نظر برسد.

اجازه ندهید این ترس وارد ذهنتان شود. اگر بدانید چطور باید با مردتان حرف بزنید که زن شاد، دوست داشتنی و راضی درونیتان را نشان دهد، مطمئن باشید که خیلی زود به جای عیب جویی و انتقاد از هم به تمجید و قدردانی از هم می پردازید و از اینکه چطور مردتان عشق و علاقه اش را به شما نشان می دهد متعجب خواهید شد.

شما مستحق یک رابطه عاشقانه و بادوام با مردی که زندگی خود را برای شما گذاشته هستید پس برای به دست آوردن آن هر چه از دستتان برمی آید را انجام دهید.



شما چی فکر می کنید ؟ پاسخهایتان را به شماره ۰۹۱۹۲۵۹۰۰۰۰ اس ندید . برامون پیام , کامنت  , نظر هر جور که رااحتین بگذارید .. به سه نفر اول قول میدیم که مردهاشون رو راضی کنیم برگردن سره خونه زندگیشون .. تازه اگه بشن قول نمیدیم  


منبع : www.mardoman.net

نظرات 14 + ارسال نظر
فروردین یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.farvardins.blogsky.com

سلام به نظر من دلیلش اینه که ممکنه زن مورد نظر زنی بسیاری ایده آل باشه معمولا مردها در حین اینکه عاشقشان هستند و تحسینشون میکننددر همان حال از این زنها می ترسن چون به اشتباه فکر می کنند این خانمها نمی تونن خانم خونه و مادر بچه ها باشند چون اون زن تفاوت زیادی با مادر آقایون دارند و مردها به طور ناخوداگاه ترجیح می دهند با زنی از جنس مادرشون ازدواج کنند.
دوم اینکه مردها قدرت طلبند و دوست دارند با زنی ازدواج کنند تا بر او مسلط باشند به هر حال در عشق و عاشقی معشوقه رئیسه دیگه
سوم اینکه راه عاشقی به قول حافظ راه ناهمواریه جوونای امروز (دختر و پسر) با اولین مشکل پا پس می کشند چون توقع دارند به همه چیز آسون و یه شبه برسند.
و هزار تا چیز دیگه

خوب این که بد نیست ...
حالا شما زنهای امروزی که کمی متمدنتر شدین و تفکرات فیمینستی درونتون رسوخ کرده چه گلی به سر مردها زدین که توقع دارین مردها با شما سازگار باشن ...
باید یک زن ایده آل رو برامون واشکافی کنی و بگی که اصلا زن ایده آل چه حسن هایی داره که پیش خودش فکر میکنه که ایده آله؟

خوب این خاصیت مرده و اگه این خاصیت تو وجود شما زن ها بود معلوم نبود چی می شد ..

با این سومی موافقم ... اما باید بهموضوعات ریشه ای نگاه کرد و باید دید اون دختر یا پسر که پا پس کشیده از چه جور خانواده ایه ...

ممنون از نظرت

شکیبا یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام خوبی؟

یه عالمه تاپیدم همش پرید!!
گفته بودم که اتفاقا منم الان به نت کانت شده بودم تا مطلبی با همین تیتر بنویسم که اومدم وب شما رو که باز کردم دیدم شما پیش دستی کردید!!
مثل اینکه باید یه چیز دیگه بآپم!باشه واسه بعد!

این مردان واقعا موجودات ناشناخته ای هستن و آدم واقعا نمیدونه که دقیق چی از آدم میخوان و چه جوری باید راضی نگهشون داره تا از دستمون در نرن و نپرن!!

فکر کنم آخرش هم از دست جنس ذکور کلافه بشم و قید همشون رو واسه همیشه بزنم!
آخه من درس شناخت موجودات عجیب و ناشناخته نخوندم و توش هیچ مهارتی ندارم!!!!!!!

خوش باشی

سلام
ممنون . خوبم .. تو چطوری؟
خوب دیگه وقتی با برنامه ای مثل ورد اشنا نباشی همین بلا هم سرت میاد .. اگه با مرورگر فایرفاکس کار میکردی با یه back زدن میتونستی باز نوشته هات رو ببینی ...
راست میگی .. ولی جالب می شد .. ببخشید از پیش دستی ما .. قابل شما رو هم نداره ...
شما که همیشه یه اپ خوب تا چنته دارین .. این ماییم که باید بگردیم یه چیزی پیدا کنیم ..

مردان که ناشناخته نیستن این زن ها هستند که پی به این ناشناخته نمی برن چون هنوز شناختی از خودشون پیدا نکردن ..
باید باهاشون به مهر و محبت و (همون زبون مهربونی) صحبت کرد تا نپرن خانوم ..

بی خیال .. حالا قاطی نکن .. خیلی ها از این حرف ها میزدن الان سرشون با 2 , 3 تا بچه گرمه

تو که راست میگی ... ولی ما خوندیم . به مهارت هم رسیدیم .. شما حواستون رو جمع کنین

سلامت باشی

ونوس دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام
خسته نباشی . یکساعت خوندم اخرش هم می گی قول نمیدیم مفید بود خوشم اومد

سلام
سلامت باشی
من موندم تو چطوری درس خوندی ؟! ۱ ساعت ...
قول نمیدیم چون حق رو به اقایون میدم
ممنون ... خوشحالم

ثریا(قشنگ ترین دقایق در کنار هم...) دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ http://soraya90.blogsky.com

سلام علی جان
خوبه والا همه به این علی ما حمله ور شدین که چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا تو راست میگی من هر چی علی بگه میگم عین واقعیته
بچه ازما دفاع کرده ها ای خداااااااااااااا
البته با رعایت ادب پروووووووووووو نشی ها
خوب تو هم که کم نمیاری
علی من آپم

سلام
می بینی ثریا ... مگه شما به کمک ما بیاین .. اینجوری که اینها حمله کردن به من خدا به داد مردهای اینده اینها برسه ..
بیاید اینم حمایت یک خانوم عاقل و بالغ مرسی ثریا
نمی بینن که .. حرف خودشونو می زنن .. بنده دیگه وکالت هیچ خانومی رو نمی گیرم ...
خرابش نکن دیگه ...
اومدم ..

فروردین دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

می بینم که باز موضوع گیری کردی؟ ایده آل از زن نظر مرد به هر حال یه چیزی در اون زن یافته که عاشقش شده مگر اینکه صرفا عاشقش زیباییش شده حالا هر چیزی. لازم نیست ما زن ها گلی به سر مردها بزنیم هر چی گل بود آقایون به سر بشریت زدند که از این حرفها که بگذریم من اگر مدافع حقوق زن باشم بدین معنی نیست مخالف حقوق مردها هستند به قول حضرت علی در صورتی که در میان انسان ها ارزشمند باشه همه می تونن با تفاهم در کنار هم زندگی کنند. من توی یک از نوشته های دیگه ام گفتن زن ها نیاید با مشکلات خودشون از جایگاه ضعف برخورد کنند اینکه دوست پسر گرفتن زن ها داره تبدیل به عرف می شه یکی از دلایلش قرار گرفتن در جایگاه ضعفه که می خواد با تنوع طلبی مردان به این شکل مقابله کنه

چه موضع گیری ای ؟
حالا خوبه شما استارتش رو زدی و باید هم عده ای باشن که موضع خودشون رو بیان کنن ... تا بالاخره مشخص بشه کی نظر بهتری داره ...

خوب انگار از همین اول میخوای شیطونی کنی و توپ رو بندازی تو زمینه آقایون .. آقایون که گل زیاد زدن .. نمونه اش هم علی دایی که اقای گل
جهانه

من هم مخالف حقوق رنها نیستم .. و کلا با حرف شما مخالفم
ببین مقابله با چی؟
منظورت از تنوع طلبی مردان چیه؟
اگه زنی بدونه مردش با یه زنه دیگه بوده و ارتباط داره دیگه فکر نکنم بخواد با اون مرد , شریک زندگش زندگی کنه و واقعا احمقانه است که زنی بدونه مردش با کسی دیگه هست و خودش هم بره با یه مرد دیگه .. خنده داره ..
شما با این طرز تفکر و مقابله زنها موافقی؟

فروردین دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

از دلایل دیگش می تونه این باشه چون مسئله روابط آزاد در ایران یه مسئله نو پاست ما قادر نیستیم به جنس مخالف صحیح ارتباط برقرار کنیم و همه چیزو با هم قاطی می کنیم در مورد فرهنگ غرب کاملا با تو موافقم نیستم این مسئله برای آنها هم مذمومه فقط اونا منطقی تر با این قضیه برخورد می کنند و اما در مورد فارسی وان من موافقم که بعضی از سریال های آنان خیلی سطحی است اما اگر منظور تو سریال ویکتوریاس من با ان سریال موافقم

انگار شما میخوای فرهنگ ما رو با فرهنگ غرب مقایسه کنی !
ببین چرا اونها از فرهنگ ما کپی برداری نمی کنن .. تا حالا به این فکر کردی؟
چرا همش ما کپی کنیم ؟ به عنوان آزادی داریم همه چیمون رو از دست میدیم .. فرهنگمون که مهمترین چیزمون رو دارن ازمون میگیرن .. ما هم به عنوان کلاس و بافرهنگ بودن داریم اجراشون میکنیم ... خیلی مضحکانه است ...
منطقی تر ...به عنوان مثال شما به عنوان یک زن با یک مرد ازدواج می کنید و مرد شما با یک زنه دیگه ارتباط نامشروع برقرار مینکه نه یک بار چند بار و شما از موضوع آگاه می شین .. حالا برخورد خودتون رو با این مرد برای دوستان بیان کنید؟ .. و فقط خواهش می کنم که منطقی باشین
البته ببخشید که شما رو مثال زدم چون داریم با هم بحث میکنیم .. میشه این قضیه این شکلی ملموسانه تر بیاتش کرد ..
منتظرم..
شما با یک سریال مزخرف که بیشتر داره بی بندوباری رو رواج میده چیزه خاصی هم دیدید ؟ میشه یه نتیجه گیری هم از این فیلم برای ما بنویسید ..
بابا شاید ما نمیدونیم .. ممنون میشم آگاهمون کنید

پرنسس جنی سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ق.ظ http://hastie.blogsky.com

سوال جالبه . بر عکسش هم ممکنه . یعنی یه روز بلند شی ببنی یه خانم مردی که عاشقش بوده رو ترک کرده . حیف که سوال شما مردونه اس وگرنه تا صبح مینوشتم و دلیل می آوردم . اما جواب:
اولین دلیلش عدم شناخته : آقاهه خانم رو خوب نشناخته . دومیش عشق خانم رو باور نکرده . سومیش فیلش یاد هندوستان کرده اونم ناگهانی. چهارمی که از همه مهم تره یه بهتر و خوشگلترش رو دیده . پنجمیش اینه که به خودش اعتماد داره اساسی : فکر میکنه میتونه بهترش رو تور کنه . ششمیش اصلا شاید فکر میکرده عشق یعنی قید و بند : میره که آزاد باشه . هفتمیش خوشبختی دلش رو زده . هشتمیش خوب مرده دیگه از این موجود دو پا هیچی بعید نیست .

بسه یا هنوز بگم؟

خیلی ...!
برای اون هم برنامه داریم ...
خدارو شکر که مردونه بود .. پس قضیه برنامه برای زنها منتفی شد

عدم شناخت : خوب این شناخت چطوری باید پیدا بشه ؟
اگه شناختی از هم نداشتن چطوری میشه که با هم ازدواج کردند .. خوب منتطقی نیست...
دوم:
خانمها مگه عشق هم می ورزند !؟
سوم:
خوب مسافرت هم گهگداری بدک نیست
چهارم:
اصلا هم مردها اینجور که میگی نیستن ... مرگ یکی زن هم یکی .. یکی
پنجم:
شما شک داری؟ همون جواب شماره چهارم
ششم:
بابا تازه سروسامون گرفته ... کجا بره از اینجا بهتر ؟
هفتم:
تو که راست میگی ..!
هشتم :
ممنون از تعریفتون ...

اگه بگی خوب جواب هاش رو باید بگیری ... به ضرر خودته

سارا سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ

هیچ نظری نمی تونم بدم هر وقت با یه جنس ذکور ارتباطی برقرار کردم و عاشقش شدم و بعد اون گذاشت رفت میام جواب این پست رو میدم!!!

همین ؟
بابا ناراحتمون نکن .. ان شالله که هیچوقت این اتفاق نیوفته ...
اصلا تو نمیخواد جواب بدی ...
راحت باش

سعیده سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
من فک کردم تو وبلاگت گذاشتی اینو !
ایمیلشو نخونده پاک کردم
من می خوام بدونم این چی بود

سلام
الان من از دست تو چیکار کنم ..
شرمندم ... دیگه ایمیلشون ندارم .. واقعا ایمیل جالبی بود ..
حیف شد که از دستش دادی ... بدشانسی دیگه

فروردین چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ق.ظ

در طول سالیان بسیار ایرانی بسیاری از جوانب فرهنگی خودشونو به جهانیان اکسپورت کردند فراموش نکن این غرب نیست که داره فرهنگ ما رو از ما می گیره ما خودمون بودیم ارزش های فرهنگیمونو زیر پا مون له کردیم. من نمی دونم چطور برخورد می کنم اما منطقی اینه از موضع ضعف برخورد نکن یعنی با به لجن کشیدن خودم و آسیب زدن به خودم به خیال خود تلافی به مثل نکنم. اون سریال اصلا مزخرف نیست به نظر طرح قوی و شخصیت پردازی بی نقصی داشت. ویکتوریا زن ایستایی بود از همین جهت لطمه خورد وقتی خودش را تغییر داد موفق شد و فرزندانش اونو پذیرفتند من که توش صحنه بی بند و بار ندیدم به زن یاد یک موجود وابسته و ایستا نباشه و دنیا رو صرفا از دید یک مرد نبینه دوستش کامیلا و یا خواهرش در طول فیلم تغییرات مثبتی کردند و بچه هاش که هر کدوم تونستند با مشکلاتشون کنار بیان و مسیر زندگی شونو پیدا کنند. اگر مثلا ویکتوریا رو یه فیلم بی بند و بار می بینی لابد مثلا فیلم بیتر مون یا ماه تلخ یه فیلم سکسی و بی ارزش می دونی؟

خوب خوبه که این چیزها رو هم میدونی ...
این ماییم .. بله .. حرفت کاملا درسته .. شکی هم درش نیست .. تا من نخوام کاری رو بکنم هیچکش نمیتونه من رو برآون داره تا اون کار رو انجام بدم ..
ولی خوبه مقایسه کنیم که ما چی دادیم و الان چی داریم تحویل می گیریم .

الان دیگه دوره زمونه جنگ و جدل تموم شده .. جنگ جنگ فرهنگهاست ..
اینکه چطور ذهن من رو با خودشون همراه کنن .. چطور من رو با افکار و عقاید, قوانین و ... خودشون همراه کنن ..
خوبه .. کاره منطقی ای میکنی .. و من تحسینت می کنم.. هر خانوم عاقل و بالغی بود کاره شما رو انمجام میداد .
من منظورم ویکتوریا نبود .. سالوادور بود ...
اما اون هم خوش ساخت نبود ..
اصلا این فیلم ها با هم قابل مقایسه نیستن ...
فیلم داستانی با اون کیفیت و فیلمنامه و کارگردان و ...
با فیلمهایی که مثالش رو زدی .. نه
من ندیدمشون اما همین بس که می بینیم تو علی رغم اینکه فیلمی با این مضمون رو که خیلی سکسی هست رو با دقت نگاه کردی و موضوع اصلی فیلم رو جدا از فرع قضیه کردی خوشحالم و این نشان از این داره که شما دقت خوبی روی فیلم دیدن دارین و اینکه هر فیلمی هم نمی بینی .. فیلم های خوش ساخت و معروفی رو می بینی ..
فقط نمی دونم چرا یهو رفتی سراغ این ویکتوریای ...

فروردین چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ

چه خوب شد حرف سالوادورو کشیدی وسط باید بگم این سریال حیف شد فکر کنم کارگردانش به دام سلیقه عامه پسند گرفتار شد گاهی اوقات بعضی تهیه کنندگان برای اینکه فیلم عامه پسند تر بشه کارگردان فیلمو مجبور می کنند طرح فیلمو تغییر بده اگر فیلم وقتی همه خوابیم بیضایی رو ببینی متوجه منظورم می شی اما سالوادور طرح داستان بازسازی یه اسطوره قدیمی بود که شامل جنگ خدا و شیطان و مسئله رجعت می شه درون مایه طرح با اسطوره های ایرانی مطابقت داشت خوزه دونوسو نقش خدا را بازی می کرد و یارنش دختر و خدمتکارا و غیره بود و اندرس در این جا نقش شیطان و داشت که یارانش والتر و ربکا و عیره بودند ایزابل در واقه سرزمینی بود که این دو دا در مقابل هم قرار داد در این سریال ایزابل شخصیتی دو گانه و دو وجه شخصیتش که در واقع دختر خالش و خالش ربکا هستند دائم در حال مبارزه هستند. مرگ خدا و بازگشت دوباره اش به صورت جوانی زیبا در اسطوره های ایرانی به وفور دیده می شه ... متاسفانه طرح و شخصیت پردازی قوی سریال عالی بود اما همانطور که گفتم این سریال حیف شد.

فروردین چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

خوب نفر اول منم کلی نظر دادم اگر مردهایی رو که منو ترک کردند برگردونید خوب حسابی دعوا می شه نه برای یک یه جایزه دیگه در نظر بگیرید

سعیده جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://w

سلام
این چن وقته که نبودم امتحان نیم ترم داشتم
البته هنوزم ادامه داره
وقتی شما یه مطلبو آپ می کنی اون به ایمیل من میاد
اما این یکی کامل توی ایمیلم اومد ولی گفتم حتما کامل توی وبتم هست دیگه
دیگه اون تو نخوندم اومدم اینجا
بعدش....
کمی تا نیمه ای ضایع گشتم
آخه این تو نبود!!!!!!
همین مطلبی که الان واسش نظر گذاشتم و میگم ....

سلام
امیدوارم که تو امتحاناتت موفق باشی ...
خوب تو , تو فید وبلاگ من ثبت نام کردی به خاطر همین هم اون ایمیلی که من برات فرستاده بودم رو به اشتباه فکر کردی که آپ وبلاگمه .. فهمیدم چی شد ....
این یعنی ضد حال
کلا بی خیال اون پست شو ....

شکیبا یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ق.ظ

سلام
احوال شما؟
مشکل از این بود که وقتی که هنوز کامل صفحه نظرات لود نشده بود من داشتم کامنتم تایپ میکردم که یهویی همش پرید!
چرا اتفاقا مردان خیلی نا شناخته هستن...شاید شما هم راست بگی و مشکل از اونجا باشه که شناخت درستی از خودم ندارم اینجوری فکر میکنم!
من خیلی جدی گفتم دیگه با هیچ مردی رابطه ی صمیمی برقرار نمیکنم چه برسه به ازدواج و سرگرمی با چند تا بچه!!
اصلا بی خیالش....

سلام
خیلی ممنون .. شما خوبین؟
میدونم قبلا برای منم همچین اتفاق هایی می افتاد ...
البته ناشناخته که نمیشه گفت ... اما خیلی سخت میشه یه نفر رو شناخت .. این مرد و زن هم نداره .. به نظر من هر کسی میتونه ناشناخته باشه .. مثل تو .. ناشناخته هستی ..
میدونم که تمام عظمت رو جزم کردی که روی حرفت بمونی ولی نمیدونم کی می زنی زیره حرفت .. اما یه موقع هایی تنهایی بد هوار میشه رو سره ادم ... حالا بماند ...بی خیالش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد