همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

تذکر اخلاقی


تذکر اخلاقی

کلیک کنید


Soccer Plans 
(10 pics)

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ http://be3tboy.mihanword.com

سلام

بهترین لینک باکس ایرانی برای درج لینک یا بنر سایت یا وبلاگ شما لطفا اول کد لینک باکس من را در سایتتون قرار بدین بعد به من خبر بدین تا بنر یا لینک شما را در لینک باکسم قرار بدم

منتظرتم حتما کودو بزار تو سایتت ممنونت میشم
آدرس لینک باکس من
www.bestLB.Mihanblog.com

با این کار بازدید سایتتان بالا میرو
منتظرت هستم دوست عزیز

سبله چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

بدبخت فک کنم سکته کرده سربازه!!!!!!!!!!!!

چند روز پیش از بیمارستان مرخص شد .. حالش بهتر شده.

شکیبا یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

تکراری بود!:دی

بله دیگه .. تکراری شده .. اینقده که تو خیابونها می بینیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد