همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

امروز چه روزیه؟


هرکی گفت امروز چه روزیه؟



نظرات 7 + ارسال نظر
طاهره جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام
وقتتون به خیر...
یاد یه شعری افتادم...ول کنید
نکنه تولدتونه؟!

سلام
ممنون..
ای بابا می نوشتی شعر رو .. می خواستم بدونم تو اون لحظه یاد چه شعری افتادی ..
آفرین .. یه جایزه پیش من داری... خیلی باهوشی ها..
به علت برخی گرفتاریها از نوشتن درباره این روز خودداری شد..

فروردین شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ

حتما تولدته تولدت مبارک
راستی چرا اشتباه برداشت می کنی منظورم از آنچه عیان است چه حاجت به بیان است با معرفت بودنت بود.

سلام
شما که منو سورپرایز کردین ...
من به هوش و ذکاوت شما غبطه می خورم ..
ممنون ... داشتم نا امید می شدم .. خبر خوبی بود.
یادم باشه که جبران کنم.

آفتاب ایرانی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://aftabirani.blogfa.com

سلام.
وبم اپه. با نام اخر هفته
منتظر حضورت هستم.

سلام
چه خوب .. خیلی وقت بود ازت خبری نگرفته بودم.
اومدم

ابوالفضل ناظمی شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogfa.com

رویدادها در تغییر؟!
نظر خودتان را بگویید...

حتما..
اومدم..

طاهره شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

به به ..سلام
تولدتون مبارک...
خب حالا اشکال نداره تولدته کادو نمی خوام اما کیک می خورم! کیک من کو؟!
تولدتون خیلی خیلی مبارک
omidvaram zendegiton por az khoshi bashe

سلام
بالاخره فراموش نکردی که اول سلام کنی..
خیلی ممنون...
حتمآ .. ولی حیف که ۲ , 3 روزی گذشت ... باید صبر کنی تا سال بعد ان شاالله.. فراموش نمی کنم. قول می دم.
مرسی .. خیلی خوشحالم کردی .
شاد , سلامت و سعادتمند باشی

آب سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.bluesky70.blogsky.com

سلام داداشی شرمنده به همه چیز فکر میکردم الا تولدتون.روزی که رفته بودم آزمون صداو سیما بدم دقیقا این سوال آزمون بود و من اون جوابی که واسه شما نوشتم رو اجرا کردم من درآوردی و به قولی فلبداهه.از 100 نفر اول شدم.بگو آفرین بزن به تخته و بگو ماشاالله.حسودددددددددددد.
در مورد چیزی که گفتی آره حرفتو قبول دارم.اصلام ناراحت نمیشم.ولی من اصلا منظوری از کارم نداشتم باور کن.اون موقه خیلی دلم گرفته بود.
در مورد تست:
داداشی من فقط 7-10 منفی بود.باور کن. ولی انقدرم ایمانم قوی نیست.
باشه تا جایی که بتونم کمکت می کنم.به قول مرادبیک التماس نکن.
موفق و پیروز باشی.
منتظرتم.

حسین چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ http://ho3iin.blogsky.com

تولدت مبارکککک
ایشالا 1000000 سال به این سال ها
کیک ما کو پس ؟

سلام حسین جان
خوبی؟
خیلی ممنون ..
اینقده که به ما سر نمی زنی حالا بعد از 1000000 اومدی کیک هم میخوای .. این حس بویاییت خوب کار می کنه ها .. شکمو..
دیر اومدی خیلی دیره .. به کسی کیک نرسید .. حتی خودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد