همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

طوطی

خوب ما بین پستهای فراوانی که روانه وبلاگ می شود باید یه جاهایی هم مطالب خنک و خنده دار جا بدیم ..

حالا اگه بد یا تکراری بود دیگه شرمندم ...


مردی به یک مغازه فروش حیوانات رفت و درخواست یک طوطی کرد.

صاحب فروشگاه به سه طوطی خوش چهره اشاره کرد و گفت: «طوطی سمت چپ ۵۰۰ دلار است.»
مشتری: «چرا این طوطی اینقدر گران است؟»
صاحب فروشگاه: «این طوطی توانایی انجام تحقیقات علمی و فنی را دارد.»
مشتری: «قیمت طوطی وسطی چقدر است؟‌»
صاحب فروشگاه: طوطی وسطی ۱۰۰۰ دلار است، برای اینکه این طوطی توانایی نوشتن مقاله ای که در هر مسابقه ای پیروز شود را دارد.»
و سرانجام مشتری از طوطی سوم پرسید و صاحب فروشگاه گفت: «‌ ۴۰۰۰ دلار.»
مشتری: «این طوطی چه کاری می تواند انجام دهد؟»

صاحب فروشگاه جواب داد:‌ صادقانه بگویم من چیز خاصی از این طوطی ندیدم ولی دو طوطی دیگر او را مدیر صدا می زنند!!



نظرات 7 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ http://sotooh.blogsky.com

....!

شکیبا چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام
خوبی؟
طنز...
میدونی طنز معمولا چه وقتایی به کار میره؟
وقتی که اون بالائی ها از شنیدن بعضی از حقایق ناراحت میشن گاهی افراد برای بهتر متوجه کردن اونا و شایدم دیگران از زبان تلخ و شیرین طنز استفاده میکنند...
موفق باشی

سلام
ممنون..
چه وقتایی ...!
مرسی استاد .. مثل طنز سیاسی و اجتماعی .. درسته استاد.
ممنون .. حتما هفته بعد هم جلسه پرسش و پاسخ داریم استاد ...

زبان طنز .. زبانیست زیبا و گیرا و تند
که برای ما زیبا و گیراست و برای مخاطب و دستگاش تند و برنده است.
خوب بود استاد.
سلامت باشی

نرگس چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ http://narciss7.blogfa.com/

گفتم: «بمان!» و نماندی!
رفتی،
بالای بام آرزوهای من نشستی و پایین نیامدی!
گفتم:
نردبان ترانه تنها سه پله دارد:
سکوت و
صعودُ
سقوط!
تو صدای مرا نشنیدی
و من
هی بالا رفتم، هی افتادم!
هی بالا رفتم، هی افتادم...

سلام
اومدم .... باید یه شعر ناب باشه

بهار چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://titigol.blogsky.com

سلام:)
چقدر جالب بود

سلام
ممنون..
خوشحالم که اومدی به وبلاگم ...

طاهره چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

che jaleb
etefagahn poste jadide man ham zade to faze khande
in froshande ajab adami bide
...
hamishe shad bashid

rasti SALAM

بله ..
این که جالب تر شد ...
خوبه که منم مثل تو به فکر دوستان مجازی خودمون هستیم تا کمی بخندند...
بد آدمی بید...
همچنین شما ..ممنون
سلام ... حواس برا آدم نمیگذاری که ...
موفق باشی

نیلوفر چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

ssssssssssssalam .mamnon shoma khobin?ye seri moshkel vasam pish omad nashod up konam badgholi kardam sharmande merc az rohiyei ke bem midi

سلام
به به .. چشممون به جمالتون روشن شد ..
مرسی ..شکر
ن شاالله که مشکلت برطرف شده باشه ...
خواهش ...
منتظر آپتم.
موفق باشی

سبله جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام .خوبی؟؟؟
خیلی باحال بود .من که کلی خندیدم
راستی چرا چن وقته هی بازیگرامون میمیرن؟؟؟؟
من توی انتخاب رشته موندم :بین کامپیوتر (هنرستان ) و انسانی
خدم کامپیوترو بیشتر دوست دارم اما از بچه های هنرستان که پرسیدم همه بهم گفتن اصلا نرو خیلی بده .تازهباید جوشم خوب باشه که متاسفانه جای خوبی رو گیر نیاوردم
اما همه بهم میگن برو انسانی .
به نظر تو من چیگار کنم؟؟؟

سلام
ممنون..تو چطوری؟
قابل نداشت..
بازیگرهایی دارن از بینمون میرن که پا به سن گذاشتن و دیگه وقت وقته خداحافظی باهاشونه . ان شالله که اونهایی که زنده هستند و دارن تو عرصه سینما و تلویزیون خدمت میکنن 120 سال زنده باشن و مردم از هنرنمایی هاشون لذت ببرن.. که می برن
----------------------------------------------
من فقط می تونم بگم که ببین کدوم یکیش رو دوست داری .. علاقه خودت چی میگه بعد یه مشاوره هم بکن که خیلی کمکت میکنه.
درباره جو هنرستان که چیزی نمی تونم بگم .. اما خوب دنبال هنرستان های دیگه هم برو .. ارزشش رو داره که بخاطره علاقه ای که داری راه دورتر رو هم انتخاب کنی ..
خودت چی ؟ دوست داری بری انسانی؟
ببین با علاقه ات جور در میاد یا نه؟
به نظرم بیشتر پرسو جو کن حتی درباره کامپیوتر و هم انسانی ..
ببیتن کدومشون آینده دار تره ..
من برات آرزوی موفقیت میکنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد