همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

پوستر جشنواره همشهری

طراحی پوستر مسابقات همشهری


  سه تا پوستر طراحی کردم برای شرکت در مسابقه همشهری به نظر شما چطوره ؟

کدوم یکی از همه بهترو جذاب تره؟











نظرات 10 + ارسال نظر
شکیبا یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ق.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

به نظر من دومیه از همه قشنگتره...چون در عین سادگی طرح زمینش قشنگه

سلام
ممنون از نظرت..
آره سادن ... خلاقیتی به اون صورت نشون ندادم.. البته ندارم که بدم..
بازم ممنون.
موفق باشی

مقداد یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام دوست عزیز
امیدوارم که سال خوبی داشته باشید
به نظرم 2 و 3 جالب تره

سلام
چطوری مقداد جان
ممنونم .. سال خوبی رو هم بریا تو ارزو میکنم..
پس چی شد این وبلاگت ما که مردیم ..آخرم من میمیرمو وبلاگت رو نمی بینم..
دست بجمبون...
ممنون از نظرت..
موفق باشی

طاهره یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ http://gliar.blogsky.com/

سلام
راستش هر سه خیلی عالی هستن!
من از دومی خیلی خوشم اومد اما بیشتر که دقت کردم اون دوتای دیگه هم خیلی ریزه کاری های قشنگی داشتن!
به نظرم اولی از دید داوران جذاب تر باشه!!
موفق باشید

سلام
پس خوب شدن... ممنون
باید بیشتر روشون کار میکردم ... بازم بابت نظرت ممنون
کاش شما هم یکی از داوران بودی.
سلامت باشی

مدیریت زمان یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

قشنگن

سلام
ممنون

زهرا صالحی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://javano-man.blogfa.com

سلام
ببخشید که یه مدت ازم خبری نبود
شما هم سال خوبی داشته باشی
راستش هیچکدوم از عکس ها باز نشد!!!
فعلا بای

سلام
خواهش میکنم..این چه حرفیه؟
خیلی ممنون. همچنین شما
چه بد .. باید کمی هجم کم و لینکشون رو عوض کنم..
من که باز کردم مشکلی نداشت .. بچه های دیگه هم به اون صورت مشکل نداشتن..
حتما ئرستشون میکنم.
موفق باشی

فریبا دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.niloofaremordab2.blogfa.com

هر سه تا قشنگه

من سومی رو انتخاب می کنم

سلام
ممنونم از لطفت . این نهایت لطف یه دوست به دوستانشه . اما کاش یکی رو انتخاب میکردی .!
به هر حال ازت ممنونم..
موفق باشی

طاهره دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام
خوبید؟!
کامنت هارو که تائید نمی کنید نمی دونم کی میاید ولی آدرس این لینک و گذاشتم تو وبلاگ که بقیه هم نظر بدن نمی دونم اینجا نظر دادن یا نه ..حالا اگه اینجا نظر ندادن وقت کردید به نظرات وبلاگ من هم نگاه بندازید تا الان که یکی اونجا نظر داده...
موفق باشید..

سلام
ممنون.. شما خوبی؟
خیلی شرمندم.. نبودم .. و دسترسی به نت نداشتم.
دست شما درد نکنه .. راضی به زحمت نبودیم.شرمندم کردین..
حتما جبران میکنم..
سلامت باشی

منصور دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ http://rozina.persianblog.ir

درخواست عمومی :
با عرض سلام صمیمانه و تبریک سال نو
دوست گرامی ، از مدتی پیش عنوان وبلاگ "ساحل دریا " به " انسانی در من" تغییر کرده، لطف کن در لیست پیوندات این تغییر رو برای این حقیر انجام بده و اگه محبت کنی تغییر رو اطلاع بدی خوشحال خواهم شد . با تشکر فراوان . [گل]

سلام
مرسی..
حتما .. به روی چشم.

منصور دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ http://rozina.persianblog.ir

ای دوست مهربان
عکس سومی از بالا برای من که هرکاری کردم بالا نیومد و سعی می کنم ببینمش اما از اون دوتا، اولی خیلی جالبه و به نظر من جذابتره و طرح زیبائی هست . همیشه شاد باشی .

سلام
ممنون.. درستش میکنم.
ممنونم از نظرت .. مچکرم
موفق باشی

آنی سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://ngh2.blogsky.com

سلام
خسته نباشین
من نمی تونم نظر کارشناسی بدم
بعضی مواقع شده که مثلا از یه پوستر یا طرحی خوشمون میاد ولی در نظر داوران چیزهایی هست که ما نمی دونیم یا ملاکهایی دارن که ما بیخبریم
نمی شه هر سه را بفرستین ؟
اولی و دومی که تقریبا مثل هم هستن فقط یکی ساده و اون یکی شلوغتر
ولی سومی یه جورایی بیشتر داور پسنده
البته من اینجوری فکر می کنم همیشه چیزهایی را که ما می پسندیم کارشناسان نمی پسندن
مثلا من از سادگی پوستر دوم خوشم امد
اما حس می کنم سومی بیشترشانس داره

سلام
خیلی ممنون
حق با توئه ... اما باید بگم نظرت یه چورایی کارشناسی بود.
خیلی ممنون .. توضیحات خوبی بود ..ممنون
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد