همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

۱۳ سیزده بدر



امیدوارم که ۱۳ بدر امسال به همه دوستان خوبم خوش بگذره ...

این روز همه مردمان ایران زمین به دامان طبیعت می روند تا روز طبیعت و سرسبزی و زندگی را جشن بگیرند .. جنگل , کوه , دشت , بیابان , کویر , پارک , خیابان , اتوبان و ... امروز مملو از دوستداران طبیعت است که جایی خالی در شهرها باقی نمی گذارند .. الان که من دارم این پست رو در وبلاگم میگذارم این سیل هجوم دوستداران طبیعت برای رزرو جا ساعاتی است شروع شده و تا ساعات آغازین طلوع خورشید ادامه دارد .. هر سال سیزده بدر به همه خوش میگذره .. یه روز خاص و بیادماندنی که همه عکسهایی از این روز باشکوه و زیبا که ما رو در کنار خانواده هامون نشون میده رو در البوم هایمان داریم ... امیدوارم امسال هم مثل سالهای قبل به همه خوش بگذره .. من که ترجیح دادم امسال رو در خونه بمونم   ... خوش باشید.




نظرات 8 + ارسال نظر
بهنوش جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:00 ب.ظ http://hasratedidar.blogsky.com

سلام ممنون که به وبم اومدی معذرت که خبرم بد بود ولی دلم را خالی کردم با گفتنش خدا کنه این اتفاق واسه هیچکی نیوفته بازم به ما سر بزن خوشحال میشم بای تا های

سلام
خواهش میکنم.. وب خوبی داری..
آره .. خدا رحمتش کنه .. جوونی و هزار دردسر .. خدا به خانوادش صبر بده.
حتما..موفق باشی

طاهره جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://gliar.blogsky.com/

سلام
سیزده بدر امسال هم تموم شد.
از فردا دوباره همه چی شروع میشه!
چه زندگی!
سیزده بدر به من خوش گذشت!!
نمی دونم چرا خواستید که خونه بمونید اما در کل امیدوارم که هر جا هستید شاد باشید.

سلام
به شکر خدا .. به خوبی خوشی/
دوباره روز از نو و روزی از نو ... ولی این شروع اگه از ۳ یا ۴ شنبه بود خیلی عالی می شد..
خوشحالم ... سیزه بدر به همه خوش میگذره .. اصلا مگه میشه در طبیعت و کنار خانواده و مردم باشی و لذت نبری..
خودمم نمیدونم .. یه ۳, 4 ساعت که گذشت پشیمون شدم .. اما
موفق باشی

منصور شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ب.ظ http://rozina.persianblog.ir

با سلام و عرض تبریک سال نو
حال و احوالتون چطور است ؟
امیدوارم که به شما علی اکبر دوست عزیزم سیزده به در خوش گذشته باشه و سال بسیار خوبی در پیش داشته باشی !


حالا شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ب.ظ http://goolchehre.iranblog.com

سلام من اولین باریه که برات کامنت میزارمُ و اتفاقا از مجله همشهری جوان خیلی خوشم میاد

سلام
این از سعادت منه که شما از وبلاگم دیدن کردید..
این دیگه عالیه .. مجله همشهری جوان پلیه بین من و دوستان خوب و جدیدم..
به نظر من همشهری جوان بین این همه روزنامه و مجله بیشتر نظر جوان ها رو به خودش جلب کرده و اونها را به لحاظ مطاب متنوع ارضا کرده..
موفق باشی

منصور شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://rozina.persianblog.ir


لازم به تعریف نیست اما میخوام بگم که واقعاْ مطالبی که در وبلاگت میذاری عالی هستن و بسیار جالب .

باشد که بیشتر و بهتر موفق باشی !

سلام آقا منصور گل
خیلی ممنون .. این به خاطر وجود دوستانی خوب و گل هستش که سعی میکنم بهترینها رو براشون فراهم کنم..
مچکر .. آرزوی منم برای شما سلامت و سعادت است..

آب شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام داداشی مهربونم.
خوبی خوشی خرمی.سال نو شما هم مبارک .انشاءالله که تا الان به تمام اهدافت دست پیدا کرده باشی و از این به بعدهم همینطور باشه.سال خوبی رو سرشار از کامیابی برات آرزو می کنم.راستی مشکلت که بهم گفته بودی برات دعا کنم حل شد؟آپ کردم.بای

سلام آبجی گلم
چطوری؟
ممنون ... خیلی خوشحالم که می بینم دوباره برگشتی و میخوای شروع به نوشتن بکنی .. این همه وقت کجا بودی
شکر ... ممنونم که برام دعا کردی و یادت بوده ...

[ بدون نام ] یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام
خوبی؟
منم که رفتم زیاد بیرون نموندم و زودی برگشتم خونه

سلام
ممنون
من که با تنهایی بیشتر رفیقم و از جاهای شلوغ هم زیاد خوشم نمیاد..
البته نه زیاد ولی تنهایی یه احساس راحتی و آرامش بهم میده ..
خوبه که حداقل تو بیرون هم رفتی .. من کاملا در اختیار خانه و کامپیوتر بودم.
موفق باشی

شکیبا پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ق.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

ای وای بازم یادم رفت اسمم رو بنویسم!!
اون کامنت آخریته مال منه هااا
منم از تنهایی بیشتر خوشم میاد...
شما هم موفق باشی

کجا .. شما که همیشه اسمت رو می نویسی..
من که کامنتی بی اسم ندیدم..
منم با تنهایی موافقم ... اما زیادیش خوب نیست.
سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد