همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

همشهری جوان

وبلاگی متفاوت برای جوانان

مطالب این هفته شماره ۱۴۴

 

شماره ۱۴۴

طرح جلد هفته گذشته

یاد مرحوم قیصر امین پور را گرامی میداریم روحش شاد خدایش بیامرزدش.

اما این هفته

 

 این هفته هم مجله همشهری جوان جذابیت های مخصوص به خودش رو داره که البته طرح روی جلدش همیشه جالبه و بعضی وقتهام میترکونه مثل این هفته...

گزیده مطالب:

اول.. رویداد در هفته کلی مطلب جالب رو برای شما به ارمغان میاره.

این هفته مجله یه سرکی تو کار آموزش و پرورش زده درباره اعتیاد بچه مدرسه ایها مطالبی رو نوشته که واقعآ جای تاسف داره هم برای ما و وزارت اموزش و پرورش که قضیه رو تکذیب کرده.مطالب رو در یادداشت قبلیم مختصرآ گفتم.

مطلب بعدی هم رفته سراغ توزیع کنندگان مواد مخدر و طرح دستگیری انان...

گزارش بعدی هم اختصاص داره به زبانهای مختلف اهم از روسی.ژاپنی.آلمانی و ...و یه کمی توضیح برای یادگیری در مراکز و قیمت پرداختی هر ترم و چیزای دیگه...

میگن ادمها ان اوایل مثل هم حرف میزدند اما بعد هرکی دست طایفه و قوم خویش اش را گرفت و رفت یک طرف این کره خاکیبه خودشان که آمدند دیدند دارن به شصت زبان حرف میزنن به خاطر همن هم دعوایشان میشده.(البته باید رفت و دید چرا از هم جدا شدن !)

و در ادامه مطالب :

زیر پوست ستاره (توفیق اجباری)

گلادیاتور در خیابان(فیلم جدید ریدلی اسکات)

ارکستر سازهای لپ تاپی(نوع جدیدی از موسیقی الکترونیکی)

سرشماری احمقان (مروری بر احمقانه ترین قوانین دنیا)

و مطالب جالب دیگه ... در این مجله ۶۶ صفحه ای جای گرفته.

 

مطالب خواندنی که توی کم مجله ای میشه سر وقتشون رفت . پیشنهاد میکنم برای یک بارهم شده تهیه کنید و لذتش رو ببرید تا هر هفته مشتری ثابتش بشید من که راضیم بعضی وقتهام انتقاداتم رو بیان میکنم از همین تریبون.

 راستی باید علت نیم صفحه ای شدن رایانه در هفته رو هم پرسید که همیشه خوندنی بود؟

 

نظرات 5 + ارسال نظر
Saharam شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ق.ظ http://Saharam.blogsky.com

Salam,
man shenidam ke khodavand yek ghomi ro ghazab mikone o be onvaane azaab moghadar mikone ke har kodam be yek zaban sohbat konando kalaame hamdigar ra motevajeh nemishavando har yek az zabanhaye emrooze baaz maande az aan ghom mibashadd!

مهدیه شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ http://text-janvaljan.blogsky.com

باید بگم که ابتکار خوبیه که جای خالی یه نشریه توی اینترنت را با یک وبلاگ خوب پر کنی. خوشم آمد لینکتون کردم
در ضمن اونها که توی وبلاگ من خواندی خاطرات دوران دبیرستان منه که ماله ۱۰ سال پیشن.یه جورایی بازسازی لحظه های خوشه حالا که همه گرفتارن..

یاشار شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ http://northboy.blogsky.com

سلام. خسته نباشی. من تا حالا اسم این نشریه رو نشنیده بودم. با تبادل لینک موافقم. موفق باشی.

سعید شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ب.ظ http://xvision.blogsky.com

سلام واقعا حرفه ای ترین روزنامه نگارا تو یه نشریه به نام همشهری جوان گرد اومدند واین باعث خوشحالی من وخوشحالی خیلی دیگه از آدما میشه.

محمد چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com

سلام دوست من
وبلاگ قشنگی داری
خواهشن این نظر رو کامل و با توجه بخون

اگر مایل به دریافت جدیدترین ورژن نرم افزار ارسال نظر به وبلاگها ( بلاگفا – میهن بلاگ – بلاگ اسکای) به ما سر بزنید.
توجه کن که بهترین راه واسه افزایش فروش یا بازدیدکنندگان وبت همین اسپمرها هستن.

ممنون میشم اگر بعد از ورود به وبلاگم یکی از تبلیغات گرافیکی سمت چپ وب رو نگاه کنی و به ما کمک کنی.

اگرم دعوت نامه واسه ارسال اس ام اس رایگان از اینترنت رو میخوای بازم به ما سر بزن. و مهمتر از همه اینکه:

آیا به کسب درآمد از اینترنت اعتقاد نداری و یا راههای زیادی رو امتحان کردی و به پول نرسیدی؟
پس گوش کن
ایندفعه وضع یکم تغییر کرده.
اصلا لازم نیست روی تبلیغات کلیک کنی و یا اینکه زیرمجموعه بگیری و یا در سایتهای گفته شده ثبت نام کنی و در آخر هیچ پولی نگیری.
اصلا نیازی به حساب بانکی خارج از کشور ندارید. و حساب داخلی کافیه
اصلا به سایت یا ارگان دیگه ای وابسته نیستید و درآمد شما فقط به کار خودتون مربوطه.
میتونید در حالت آفلاین هم کسب درآمد داشته باشید.
میتونید درآمد ماهانه ثابت داشته باشید و برای شروع با روزی 2 ساعت 500 هزار تومان حقوقتون میشه.
برای اطلاع بیشتر از این محصول به وبلاگ من سر بزنید
wWw.SavareZakhmi.Mihanblog.com

در ضمن من روشهایی ابتکاری واسه کسب درآمد از اینترنت دارم که واقعا جواب میده و به دلیل اینکه پخش نشده کاملا مطمئنه. در ضمن با ورود به وبلاگم میتونید جدیدترین جزوه های کسب درآمد از اینترنت رو دانلود کنید و نکته دیگه اینکه نویسنده جزوه ها خود منم و پیشنهاد میکنم تا پخش نشده کارت رو شروع کنی. توجه کن که به من جواب داده، پس به شما هم جواب میده........

ممنون میشم اگه نظرتون رو در قسمت نظرات بگین.
اگر هم مایل به تبادل لینک با من هستید منو با نام
$$دانلود بسته درآمدزایی CN 3- دانلود جدیدترین ورژن بلاگ اسپمر$$

لینک کرده و در قسمت نظرات وبلاگم بگید تا منم شما رو لینک کنم
با تشکر
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد